فرمانده انتظامی استان قم از کشف 240 کیلو و 355 گرم مواد مخدر و دستگیری 6 نفر قاچاقچی در قم خبر داد. وی همچنین از کشف محموله قاچاق پارچه به ارزش ۹ میلیارد و ۴۲۳ میلیون ریال در قم خبر داد.
کد خبر: ۸۰۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ 02 December 2019

به گزارش تابناک قم، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی استان قم یک دستگاه کامیون کشنده حامل قاچاق که از یک استان جنوبی به مقصد تهران بارگیری شده بود، در جاده قدیم "قم-تهران" شناسایی و متوقف شد.

وی ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد خودرو حامل 318 طاقه پارچه بوده که در ادامه نمونه کالا به اداره استاندارد ارسال و کارشناسان ارزش محموله را 9 میلیارد و 423 میلیون ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در نهایت متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

سردار آقاخانی با اشاره به اینکه قاچاق کالا اثرات سوء و منفی بر تولید داخلی داشته و امنیت اقتصادی جامعه را هدف قرار می‌دهد، ضمن تأکید بر عزم پلیس در مبارزه با این پدیده‌ی ناهنجار و مخرب، از شهروندان نیز خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز افراد فرصت‌طلب و سودجو، در اسرع وقت از طریق تماس با 110 به پلیس اطلاع تا از بدون فوت وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

کشف 240کیلوگرم مواد مخدر در قم

فرمانده انتظامی استان قم همچنین از کشف 240 کیلو و 355 گرم مواد مخدر در قم خبر داد و گفت: در این رابطه 6 نفر قاچاقچی دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا یک باند از عناصر اصلی تهیه و توزیع و حمل قاچاق مواد مخدر شناسایی و مشخص شد این افراد قصد دارند یک محموله‌ی مواد مخدر را با عبور از محور مواصلاتی قم به استان هم‌جوار قم منتقل کنند، بنابراین با اعلام به پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم پیگیری موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: در ادامه مأموران خودروی کامیونت حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه هر 2 وسیله نقلیه را متوقف و راننده کامیونت و همچنین هر 3 نفر سرنشینان پژو 405 را دستگیر کردند.

سردار آقاخانی گفت: سپس متهمان به همراه وسایل نقلیه به یگان منتقل و در بازرسی به‌عمل‌آمده از خودرو کامیونت 195 کیلو و 700 گرم تریاک در قالب 10 بسته 10 کیلوگرمی و تعداد 47 بطری نوشابه خانواده حاوی مواد مخدر از یخچال کامیونت کشف شد.

وی افزود: همچنین در عملیاتی دیگر طی بازرسی از یک دستگاه خاور در یکی از محورهای مواصلاتی استان، 38 کیلو و 405 گرم تریاک و 6 کیلو و 250 گرم حشیش کشف و 2 نفر در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: در نهایت متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار