شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه، با صدور بیانه‌ای نسبت به اقدامات چند تشکل سیاسی و اصلاح‌طلب که کلیت جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال برده بود، واکنش نشان داد.
کد خبر: ۸۰۲۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ 02 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، پس از صدور بیانه‌ای سیاسی از سوی چند تشکل و انجمن اصلاح‌طلب در دانشگاه رازی که اقدامات مردم و نیروهای انتظامی در مقابله با اوباش و اغتشاشگران را زیر سوال برده و خواهان مذاکره ایران در مسائل منطقه با آمریکا شده بود، شورای تبیین مواضع ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه، با صدور بیانه‌ای نسبت به این اقدام سیاسی واکنش نشان داده است.

بیانه بسیج بدین شرح است:

«آن چه در بیانیه مذکور قید شده گویای ضعف و احساس حقارت افرادی است که خواسته‌ها و آمالشان که از جانب اجنبی در افکارشان دیکته شده بود در طی روزهای گذشته توسط مردم غیور ایران زمین لگد مال شد، افرادی که چون با مشت گره کرده مردم مواجه شدند خواستند با دهان کجی به اعتقادات میلیوها نفر از مردم بصیر ایران اسلامی نظرها را به خود جلب کنند.

افرادی که متأسفانه نام دانشجو را به یدک می‎کشند اما توان کوچکترین تأملی حتی در سخنان آشفته خویش را هم نداشته اند از طرفی به قلدری دولت ترامپ اذعان دارند و از جهتی خواهان مذاکره با قلدر هستند! خود را وطن پرست نامیده‎اند و از طرفی خواهان واگذاری وطن به قلدری مثل ترامپ هستند، در سایه امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی زندگی می‎کنند، درصورتیکه حاصل خون و فدارکاری جوانان عزیز این مرز و بوم را ماجراجویی در منطقه عنوان می‎کنند!

کسانی که برای دولت متبوعشان سینه چاک می‌کردند و امروز بجای پاسخگویی به مردم، طلبکار مردم شده‎اند، در روزهای سخت و بحران، آشوبگران را به خساست بیشتر دعوت می‌کنند و امروز انتظار حاکمیت بر مردم را دارند، جای بسی تأسف دارد که افرادی با آسیب دیده‌گان همدردی می‎کنند که خود مسبب درد آنانند و نجاتِ مال و جان و آبروی مردم از دست آشوبگران را راهکاری منسوخ می‌دانند.

و اما حکایت اینان یادآور آن دسته از افرادی است که خداوند متعال در آیات 8تا 11 سوره مبارکه بقره در احوالشان می‌فرماید: "مؤمن نماهایی که مؤمن نیستند و دنبال فریب مردم هستند که البته جز خود را فریب نخواهند داد، افراد مریض دلی که خداوند بر مرضشان می‌افزاید و به خاطر دروغ‎هایشان عذاب خواهند شد، افرادی که فساد خود را اصلاح در دین می‌دانند".

بر جامعه‌ی دانشگاهی و تمام تشکل‎های انقلابی و اسلامی دانشگاه‎ها لازم است که در شرح خیانت اینان، وظیفه انقلابی خود را به قلم کشند و با آگاه‌سازی و بصیرت افزایی مردم عزیز را از خدعه چنین افرادی آگاه کنند و مسئولین دانشگاهی در بررسی صلاحیت چنین افرادی که تحت لوای تشکل‎های دانشجویی خود را پنهان کرده‎اند وظایف خود را به نحو احسن انجام داده و دین خود را نسبت به انقلاب اسلامی و آرمان‎های آن ایفا و از سکوتی که زمینه‌ساز چنین گستاخی‎هایی می‌شود پرهیز کنند».

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار