عضو فراکسیون امید مجلس صدا و سیما حتی در دعوت از نمایندگان برای حضور در برنامه ها به صورت گزینشی عمل کرد به طوریکه به جز چند نماینده از دیگر نمایندگان دعوتی به عمل نمی آمد، واقع امر این است که نگاه صدا و سیما کاملا خطی و جانبدارانه است و به نظر می رسد بخش عمده ای از رفتارهای تخریبی علیه مجلس با محوریت صدا وسیما انجام می شود.
کد خبر: ۸۰۲۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲ 04 December 2019

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:علی اکبری با انتقاد از طرح برخی موضوعات مبنی بر ضعف عملکرد مجلس دهم، گفت: به عنوان فردی که طی چهار سال گذشته درمجلس حضور داشته و از نزدیک در جریان فعالیت های همکارانم بودم هرگونه ادعایی درباره ضعف عملکرد مجلس دهم را تکذیب می کنم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه برخی رسانه‌ها و در راس آنها صدا وسیما با نگاه مغرضانه اخبار مجلس را پوشش می‌دهند، ادامه داد: صدا وسیما به عنوان رسانه ملی برای پنهان کردن ناکارآمدی خود در طول چهار سال گذشته تلاش کرد تا با نگاه جانبدارانه به هر شکل ممکن دولت یا مجلس را ناکارآمد جلوه دهد.

نگاه صدا وسیما کاملا خطی و جانبدارانه است

وی افزود: صدا و سیما حتی در دعوت از نمایندگان برای حضور در برنامه ها به صورت گزینشی عمل کرد به طوریکه به جز چند نماینده از دیگر نمایندگان دعوتی به عمل نمی آمد، واقع امر این است که نگاه صدا و سیما کاملا خطی و جانبدارانه است و به نظر می رسد بخش عمده ای از رفتارهای تخریبی علیه مجلس با محوریت صدا وسیما انجام می شود.

اکبری با یادآوری طرح ها و لوایح بررسی شده در مجلس دهم، گفت: مجلس دهم 60 الی 70 طرح و لایحه را تبدیل به قانون کرد و علاوه بر این برنامه ششم توسعه و بودجه های سالانه را نیز به نتیجه رساند؛ حتی در کمیسیون کشاورزی چندین لایحه که از مجالس گذشته مانده بود تعیین تکلیف و در صحن علنی به تصویب رسید که گویای عملکرد مجلس است.

عضو فراکسیون امید اظهارات تخریبی علیه مجلس را در جهت منافع ملی نمی دانم تاکید کرد: به نظر می‌رسد عده ای با تخریب و ناکارآمد نشان دادن مجلس به دنبال برجسته کردن خود هستند در این زمینه همان طور که اشاره کردم صدا وسیما به جای در پیش گرفتن رویه تحلیل و کارشناسی، نقاط ضعف را به صورت پررنگ نمایش می دهد.

عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی علت چنین رفتارهایی را ناشی از تضاد فکری و نگاه های خطی و جانبدارانه خواند و گفت: کسانی که کمر به تخریب مجلس بسته اند دلسوز نظام نیستند زیرا تخریب مجلس ثمری جز تزریق التهاب به جامعه و ناامید کردن مردم ندارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار