حجت‌الاسلام حسین زاده متذکر شد: برخی‌ها بدعمل می‌کنند و هر کاری بدی را که انجام می‌دهند حواله به رهبری می‌دهند. باید پای‌کارهای خود بایستند زیرا رو در رو قرار دادن مردم با حاکمیت چیز خوبی نیست.
کد خبر: ۸۰۳۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳ 06 December 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام علی حسین زاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر لامرد با اشاره به ثبت‌نام نامزدهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حکومت ما مردم‌سالاری دینی بوده و به فرموده امام راحل (ره) مجلس در رأس امور است، اظهار داشت: هرزمانی که مجلس خوب و انقلابی بوده، جامعه نیز بانشاط بهتری حرکت کرده است.

وی افزود: برخی مسائل و مشکلات در کشور از انتخاب‌ها بوده و هرزمانی که به سمت انقلاب پیش رفته‌ایم به جلو حرکت کرده‌ایم.

امام‌جمعه لامرد گفت: تاکنون 34 انتخابات در طول 40 سال انقلاب اسلامی برگزارشده و نظام اسلامی دارای مشارکت معیار برای دنیا است.

حسین زاده ادامه داد: انتخابات مجلس یازدهم به‌نوعی جشن 40 سالگی انتخابات و اولین انتخابات در 40 سالگی انقلاب پس از صدور بیانیه مهم گام دوم انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت بسیار خوب مردم پیام‌های زیادی برای جهانیان در این انتخابات خواهد داشت و پوزه دشمن به خاک مالیده خواهد شد و این رأی درواقع رأی به‌نظام است.

خطیب جمعه لامرد بابیان اینکه انتظارات مردم در مجلس دهم برآورده نشد تصریح کرد: تمام تلاش‌ها باید به سمت مجلس انقلابی باشد که از آرمان‌ها دفاع شود و این دوره مجلس گذاشتن سنگ بنایی، برای گام دوم است و قطعاً مردم نمایندگان انقلابی به مجلس می‌فرستند.

حسین زاده خطاب به داوطلبان انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی بیان داشت: باید همه داوطلبان مُر قانون را قبول داشته باشند و اگر قبول ندارند وارد عرصه انتخابات نشوند.

وی ابراز داشت: عوامل اجرایی و شورای نگهبان نیز بدون تعارف کار خود را سخت انجام دهند تا مجلسی نمونه رقم‌ زده شود، و هر فردی که شورای نگهبان تأیید نمود و مردم به مجلس فرستادند ما حمایت خواهیم کرد.

امام‌جمعه لامرد با اشاره به سخنان خود در خطبه‌های هفته گذشته در خصوص طرح سهمیه‌بندی بنزین گفت: باید زوایای این طرح در درون مجلس بررسی شود و ما با اصل طرح مخالفت نداریم و با ولایت نیز زاویه‌ای نداریم اما حرف مردم را باید رساند و بر روی این موضوع اصرار داریم.

حجت‌الاسلام حسین زاده متذکر شد: برخی‌ها بدعمل می‌کنند و هر کاری بدی را که انجام می‌دهند حواله به رهبری می‌دهند. باید پای‌کارهای خود بایستند زیرا رو در رو قرار دادن مردم با حاکمیت چیز خوبی نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار