میز خدمت سازمان تعزیرات حکومتی قم، مرثیه خوانی سالگرد رحلت حضرت معصومه(س) با حضور خادمان کریمه اهل بیت(ع)، و همچنین سخنرانی یکی از دانشجویان به مناسبت ۱۶ آذر از جمله جلوه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته قم بود.
کد خبر: ۸۰۳۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۴ 07 December 2019

به گزارش تابناک قم، در نماز جمعه این هفته قم که به امامت آیت‌الله سید محمد سعیدی در مصلای قدس این شهر برگزار شد، آیات سید احمد خاتمی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری، محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)، عباس کعبی عضو همجلس خبرگان رهبری، تنی چند از شخصیت‌های برجسته حوزه علمیه، قشرهای مختلف مردم و شخصیت‌هایی از کشورهای مختلف اسلامی حضور داشتند.

مرثیه خوانی سالگرد ارتحال حضرت معصومه(س)

نمازگزاران و مجاوران کریمه اهل بیت(ع) در نماز جمعه این هفته قم به مناسبت دهم ربیع الثانی سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه (س) در سوگ آن بانوی باکرامت به مرثیه خوانی و عزاداری پرداختند.

در این آئین که با حضور خادمان کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد، مصلای قدس مزین به پرچم بارگاه ملکوتی حرم حضرت معصومه(ع) بود.

میز خدمت سازمان تعزیرات حکومتی قم

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته قم با بیان اینکه تامین ارزاق و بازرسی و نظارت بر ارائه کالا و خدمات در این استان به صورت روزانه پیگیری می شود گفت: در تامین کالاهای اساسی در استان مشکل خاصی وجود نداشته باشد.

مهدی ریاضی تاکید کرد: ازابتدای سال تا کنون ۶ هزار و ۵۰۰ پرونده تخلف در حوزه کالا و خدمات در استان به سازمان تعزیرات حکومتی واصل شده که به بیش از ۹۸ این پرونده ها تا کنون رسیدگی و معادل ۲۰۴ میلیارد ریال برای متخلفات جریمه تعیین شده است ضمن اینکه در این مدت ۶۶۰ پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز برای شعب تعزیرات حکومتی استان وارد شده است که ۱۳۶ میلیارد ریال محکوم شده اند.

در حاشیه نمازجمعه این هفته قم، میزخدمت سازمان تعزیرات حکومتی قم با حضور مسئولان این سازمان برگزار و نسبت به سوال ها و شکایت ها مردم رسیدگی کردند.

دانشجویان کشور خود را متعهد به تلاش برای توسعه کشور می دانند

عضو بسیج دانشجویی پردیس دانشگاه تهران در قم، به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه قم، با بیان اینکه استکبار ستیزی از جمله ویژگی بارز حضرت فاطمه معصومه(س) است، گفت: مجاوران و زائران کریمه اهل بیت(ع) نیز باید از آن بانوی باکرامت استکبار ستیزی را الگوگرفته و مانع از نفوذ نگاه های استکبارپذیری در بدنه مسئولیت کشور شوند.

علی محمدی با تاکید بر اینکه هر جا از مواضع استکبارستیزی خود دست برداشتیم از آنجا ضربه خورده ایم گفت: انتخاب مسئولان دل بسته به خارج اراده لازم را برای حل مشکل هیا داخلی ندارند.

وی دانشگاه را عامل سعادت بخش کشور دانست و ادامه داد: دانشگاه های کشور به جای تولید علم، به مراکزی برای بیان نظریه های کهنه و تاریخ گذشته غربی تبدیل شده است و علوم اسلامی در دانشگاه ها توسط برخی اساتید به سخره گرفته می شود.

وی ادامه داد: دانشجویان کشور خود را متعهد به تلاش برای توسعه کشور می دانند و در این مسیر، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب را سرمشق حرکتی خود قرار داده اند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار