نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با بیان اینکه تعهد و تخصص مهمترین ویژگی نماینده مجلس است گفت:از هر حزب و جریانی که می خواهد نماینده به مجلس برود باید نخبگانشان را برای فارس در نظر بگیرند و نه نفرات دوم و سومشان را، تا جایگاه فارس در مجلس و کسور ارتقا یابد.
کد خبر: ۸۰۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰ 07 December 2019

به گزارش تابناک فارس:امام جمعه شیراز با اشاره به ضعف نمایندگان شیراز در دوره های اخیر گفت:شیراز باید نماینده ای به مجلس بفرستد که در هیئت رئیسه مجلس باشد و استان فارس باید نمایندگان جریان ساز و درجه یک به مجلس بفرستد،نه اینکه نمایندگان فارس تابع جریانات و نمایندگان دیگر استان ها باشند.

آیت الله دژکام گفت:از مردم فارس توقع می رود نمایندگانی انتخاب کنند که در هیئت رئیسه مجلس و یا در ریاست کمیسیون ها حضور داشته باشند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه مردم اینبار بهترین ها را انتخاب کنند گفت:مردم باید بگردند و شخصیتی دلسوز و خدمتگزار پیدا کنند که اگر نماینده دلسوز باشد برای مردم نتیجه خوب خواهد داشت.

دژکام افزود:بنده هیچ لیستی مدنظر ندارم و معتقدم امام جمعه نباید در این مسائل دخالت کند و باید بگذاریم مردم آزادانه برای خود تصمیم بگیرند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
خدا را شکر .الان امام جمعه هها هم .رئیس جمهور هستند .هم وزیر اقتصاد هستند .هم نماینده مجلس هستند .اصلا از همه چیز سر در می اورند .......اقا .دست کم نگیرید اینها را .......دیدید چطور .کشور را نابود کردند .پس نباید دست کم بگیرید انها را
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
درود بر شیرازیها
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار