نماینده مردم لارستان در مجلس گفت: تجربه مجلس دهم می‌تواند برای تشکیل مجلس مخالف تبعیض و فساد و مخالف طرح‌ها و لوایح استعماری عبرت آموز باشد.
کد خبر: ۸۰۴۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸ 08 December 2019

تابناک فارس به نقل از ایسنا: جمشید جعفرپور در جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار کرد: نام نویسی داوطلبان انتخابات آتی مجلس با استقبال شگفت انگیزی به پایان رسید. امید است که روز رای گیری حضور مردم پرشور و دشمن شکن موجبات استحکام نظام را بیش از پیش فراهم کند. تجربه مجلس دهم می‌تواند برای تشکیل مجلسی کارآمد، انقلابی، پیرو امام و رهبری، مخالف تبعیض و فساد و مخالف طرح‌ها و لوایح استعماری عبرت آموز باشد.

نماینده مردم لارستان در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: قرآن به ما آموخته که عدالت اساس حکومت اسلامی است. بی عدالتی به ویژه اگر از سوی مسئولان باشد موجب بی اعتمادی عمومی به نظام می‌شود. تضعیف سرمایه اجتماعی زمینه‌ای برای سوء استفاده دشمنان همیشه در کمین فراهم می‌کند که می‌توانند با آن آشوب برپا کنند و هر آشوبی مشابه آنچه اخیرا به خاطر بی تدبیری دولت شاهد بودیم متحمل هزینه‌های مادی و معنوی به نظام شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: این هزینه‌ها منجر به ورود رهبری و هزینه از خود و نهایتا منجر به ورود نیروهای بسیجی برای سرکوب اشرار می‌شود. گاهی عملکرد نادرست یک دولتمرد، همه اعتبار دولت را زیر سوال می‌برد و زحمات نظام را مخدوش می‌کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تاکید به منافع ملی در برابر منافع منطقه‌ای اظهار کرد: این چه استدلالی است که گفته می‌شود مردم هر منطقه از وزیر خودشان توقع دارند؟ پس مناطقی که وزیر ندارند چه کار باید بکنند؟ مگر سیستم کشور، ملوک الطوایفی است؟

نماینده مردم لارستان در مجلس با اشاره به وسعت و جمعیت استان فارس گفت: بسیاری از شهرستان‌های این استان در آرزوی تصویب یک طرح چند 10 میلیاردی اشتغالزا هستند تا فرزندان تحصیلکرده را به کار بگمارند این اقدامات عملیاتی نمی‌شود اما تنها در مناطق خاصی از این استان که تنها 2 درصد جمعیت و 2 درصد وسعت را در بر می‌گیرد شاهد حضور معاون اول رئیس جمهور و وزرا هستیم.

وی افزود: در همان حوالی جاده‌های نامناسب و تردد خودروهای سنگین و نمودهای غیر استاندارد جاده‌ای باعث جان باختن ده‌ها نفر می‌شود. ای کاش اقدام توسعه‌ای صورت می‌گرفت اما صورت نگرفت.

جعفرپور خطاب به حسن روحانی گفت:‌ شما همزمان موافقت خود را با یک اقدام در سیستان و بلوچستان و فارس مکتوب کردید. چرا آن اقدام در سیستان و بلوچستان اجرایی شد اما در استان فارس مرتبا به خاطر توجیهات امنیتی متوقف می‌شود؟ مگر استان فارس از نظر امنیتی شرایط حادتری نسبت به سیستان و بلوچستان دارد؟ اخیرا در استان فارس هفت شهرستان بدون هیچ گونه تبعه امنیتی تشکیل شد پس اظهار نظر امنیتی اظهار نظری غیر کارشناسی و بهانه‌ای برای تامین در تصویب مصوبه مورد نیاز است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار