رئیس مرکز مدیریت راه های استان اصفهان با اشاره به کمک به ۵۷ خودرو که در محورهای برفی اصفهان گفت: با وجود بارش برف و باران هیچ یک از راه های استان اصفهان مسدود نیست و تردد ایمن و روان برقرار است.
کد خبر: ۸۰۴۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲ 09 December 2019

مرضیه فراست در خصوص آخرین وضعیت راه های استان اصفهان، اظهار کرد: براساس گزارش دوربین های نظارت تصویری اداره کل حمل و نقل و راهداری و همچنین ادارات شهرستان ها در حال حاضر در کمربندی خمینی شهر، کنارگذر غرب و محورهای اصفهان-میمه، میمه-دلیجان، گلپایگان- خمین، گلپایگان- موته و اصفهان- شهرکرد شاهد بارش باران هستیم.

وی افزود: در محورهای داران-الیگودرز، دامنه-گلپایگان، داران-نجف آباد، فریدون شهر- داران، چادگان-داران و چادگان-چلگرد شاهد بارش برف هستیم.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل حمل و نقل و راهداری استان اصفهان تاکید کرد: با وجود بارش برف و باران هیچ یک از راه های استان اصفهان مسدود نیست و تردد ایمن و روان برقرار است.

وی با بیان اینکه در محورهایی که شاهد بارش برف هستیم، نمک پاشی به طور مداوم در حال انجام است، افزود: روز گذشته (۱۵ آذر ماه) که بارش برف در برخی راه های استان آغاز شد، ۷۸ خودرو راهداری و ۱۵۴ نیروی راهداری فعال بودند و ۲۷۵ تن شن و نمک پاشی انجام شد

فراست همچنین افزود: روز گذشته ۶۹۰ کیلومتر از راه های استان برف روبی شد، همچنین به ۵۷ خودرو که عمدتا در محورهای فریدون شهر، فریدن و داران بود، کمک رسانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار