یک نماینده مجلس گفت: آقای لاریجانی عاقل‌تر از این حرف‌هاست که برای ریاست‌جمهوری بیاید. شاید بخواهد بنشیند یک گوشه و استراحت کند.
کد خبر: ۸۰۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲ 10 December 2019

 نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی به عصر ایران گفت: در حال حاضر و به‌صورت ظاهری اصولگراها خیلی امیدوار هستند که بتوانند کرسی‌های زیادی از مجلس آینده را به خودشان اختصاص دهند. حتی اصولگراهای تند و جبهه پایداری هم امیدوار هستند که کرسی‌های بیشتری را بگیرند اما فکر می‌کنم این اتفاق به صورت صد درصدی برای اصولگراها رخ نمی‌دهد. چه در جریان اصلاح‌طلب‌ها و چه در جریان اصولگراها عقلا بیشتر شانس پیروزی در مجلس را دارند. موج‌های زودگذر دیگر نمی‌توانند برای مجلس تعیین تکلیف کنند و مردم دقیق‌تر رای می‌دهند.

رییس فراکسیون اصولگرایان مستقل در مورد احتمال سرلیستی قالیباف در تهران و ریاست مجلس آینده گفت: اطلاعات من می‌گوید که آقای قالیباف نباید خیلی امیدوار باشد که سرلیست تهران باشد و جریان‌سازی کند. فضای بیرون مجلس با فضای داخل مجلس متفاوت است و نمی‌شود از بیرون یک آهنگی را بزنید و بیاید داخل مجلس همان آهنگ‌ را قطعی کنید. مستند این سخن آقایان حداد عادل و عارف هستند. کسی که این گونه آهنگ می‌نوازد و شیپور می‌زند، معلوم می‌شود که نمی‌داند چه چیزی را می‌خواهد فتح کند و از ابتدا اطلاعاتش اشتباه است.

این نماینده اصولگرا در مورد این که کدامیک از اصولگراهای شاخص شانس ریاست مجلس را دارند گفت: باید ببینیم چه می‌شود ولی قطعا هستند کسانی که بتوانند ریاست را عهده‌دار شوند.

او در مورد احتمال ریاست آقاتهرانی گفت: این اتفاقات شکل نمی‌گیرد. حالا که این گمانه‌زنی‌ها بیشتر می‌شود، گله‌مندی ما از آقای لاریجانی بیشتر می‌شود.

جعفرزاده در مورد این که برخی این اعتقاد را دارند که لاریجانی خودش را برای انتخابات ۱۴۰۰ بعد از مجلس دهم آماده می‌کند، گفت: آقای لاریجانی عاقل‌تر از این حرف‌هاست که برای ریاست‌جمهوری بیاید. شاید بخواهد بنشیند یک گوشه و استراحت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار