پرونده این شماره نشریه ارتباط ایران زمین به بررسی منعطف کردن خدمات بانکی با اتخاذ سیاست های پایین دستی بومی پرداخته، که شعب بانک مجری شیوه نامه های اجرایی هستند.که در قالب بخشنامه ها و دستورالعمل های گوناگون به آنها ابلاغ می شود.
کد خبر: ۸۰۴۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰ 10 December 2019

در این شماره از نشریه می خوانیم:
مطلب عضو هیات عامل در خصوص ضرورت تغییر نگاه بانکداری دیجیتال در حوزه ارتباط با مشتری
پورسعید: ما در حال گذار از شیوه ارتباط سنتی بین مشتری و بانک هستیم
معاون عملیات بانکی: حمایت از رونق تولید و کسب وکارهای نوین، اولویت اصلی بانک
امروز خدمتی نیست که نتوانیم از راه دور به مشتری ارائه کنیم
حل مشکلات محیط زیست به عزم ملی نیاز دارد
در مدل بانکداری دیجیتال،کاهش یا تعدیل نیرو رخ نمی دهد
ایجاد تمایز در خدمات بانکداری با اجرای بانکداری دیجیتال
آوای ایران زمین، گستره ای فراتر از مخاطبان کنونی خود را پوشش خواهد داد
گزارش اخبار استان ها، مقاله، پرونده
مصاحبه با مدیران موفق
ایران شناسی، فناوری، سلامت، بانک جهانی و ایران زمین در رسانه ها
برای دریافت متن کامل شماره 18 نشریه ارتباط ایران زمین کلیک نمایید.....

فایلهای پیوست
 
برچسب ها: بانک ایران زمین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار