سلحشوری با اشاره به اینکه هیچ پروژه ای تعطیل شده در فارس وجود ندارد، گفت: اعتبارات سرمایه ای استان ۵۹۳ میلیارد تومان بوده که تاکنون ۲۵ و چهار دهم درصد تخصیص شده است که حدود ۹ و ۶ دهم درصد تخصیص نقدی بوده است.
کد خبر: ۸۰۵۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳ 14 December 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان: «علی سلحشوری»، امروز (شنبه 23 آذر) در جمع خبرنگاران گفت: اعتبارات سرمایه ای استان 593 میلیارد تومان بوده که تاکنون 25 و چهار دهم درصد تخصیص شده است که حدود 9 و 6 دهم درصد تخصیص نقدی بوده است.

 

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس با اشاره به اینکه بر اساس برآورد تا پایان سال یک هزار و 460 نفر پرسنل باید 47 میلیارد تومان نیاز ماست که حدود تخصیص نقدی 50 میلیارد تومان است، افزود: تا پایان سال قرار شده 10 درصد دیگر به شکل نقدی از محل سه درصد نفت و گاز تامین شود.

 

وی با اشاره به اینکه هیچ پروژه ای تعطیل شده در فارس وجود ندارد، تاکید کرد: 985 میلیارد تومان مطالبات ماست.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه سه هزار و 260 پروژه مبادله شده داریم و 2 هزار و 460 پروژه نیمه تمام و مابقی به صورت تعمیری است، اظهارداشت: جمع کل استانی و ملی و ملی با ویژگی استانی و سایر ردیف ها 2 هزار و 937 میلیارد تومان است که 37 درصد به شکل میانگین تخصیص شده است و 2 و 6 دهم آن نقدی تخصیص شده است.

 

وی با اشاره به اینکه تا پایان آبان ماه در زمینه مالیاتی عملکرد استان 103 درصد آنچه که باید در هشت ماه وصول می کرده است، افزود: در مجموع 99 درصد از درآمدی که باید در هشت ماهه وصول می شده، وصول شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار