مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: در یک‌ ماه گذشته به ویژه پس از اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین، ۲ هزار و ۹۲۶ فقره پرونده تخلف واحدهای صنفی در جریان بازرسی‌های این اداره‌کل و سایر نهادهای مسوول تشکیل شد و متخلفان به پرداخت ۱۷۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
کد خبر: ۸۰۵۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲ 14 December 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:علی مبشری، افزود: از بیست و سوم آبان‌ 98 تا امروز (بیست و سوم آذر ماه) ۳۴۸ اکیپ بازرسی اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان فارس در این استان فعال بودند و در این مدت ۶ هزار و ۳۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفته که از این تعداد به ۲ هزار و ۶۰۰ واحد صنفی تذکر داده شده است.
وی ادامه داد: همچنین در این زمینه ۹۰۴ فقره پرونده تخلف تشکیل شده که جریمه نقدی یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی را در پی داشته است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: همچنین ۲ هزار و ۲۲ مورد پرونده تخلف صنفی از سوی سایر نهادهای مسوول از جمله اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت به این اداره‌کل ارجاع داده شده است و متخلفان به ۱۷۷ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
مبشری اظهار کرد: افزون بر این، ظرف مدت یاد شده به ۱۶۵ پرونده قاچاق رسیدگی شده که علاوه بر ضبط کالای قاچاق، متهمان به پرداخت جریمه نقدی بیش از ۱۷۴ میلیارد ریال محکوم شدند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار