استاندار فارس در حاشیه دیدار مردمی با ۷۰ نفر از اهالی این استان گفت: رعایت اصل پاسخگویی به مدیران دستگاه‌های اجرایی فارس تکلیف شده، در غیر این صورت با آنان برخورد می‌شود.
کد خبر: ۸۰۶۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱ 15 December 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:عنایت الله رحیمی، عصر یکشنبه در حاشیه ششمین جلسه دیدار مردمی که به اتفاق مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی فارس در سالن شهید قاضی استانداری و به مدت ۲ ساعت برگزار شد بیان داشت: با هدف پاسخگویی مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان، هم اینک هفته ای پنج مدیر از طریق سامانه ۱۱۱ با مردم ارتباط دارند.

وی افزود: مدیران در هر صورت مکلف به پاسخگویی هستند و در صورتی که شهروندان از این موضوع رضایت نداشته باشند، مدیر دستگاه ذی‌ربط باید در این مورد پاسخگو باشد.

استاندار فارس همچنین گفت: عمده مسائلی که در دیدارهای مردمی امروز (بیست و چهارم آذرماه) از سوی شهروندان مطرح شد مربوط به دریافت تسهیلات برای اشتغالزایی، امور تامین اجتماعی و مشکلات و خدمات شهری بود.

رحیمی ادامه داد: همچنین در این دیدار، شماری از کارگران تقاضای برخورداری از طرح ملی مسکن داشتند که به اداره کل راه و شهرسازی ارجاع داده شدند و افزون بر این رسیدگی به مشکلات آب آشامیدنی شهروندان شهر لپویی زرقان نیز به شرکت آبفا شهری واگذار شد.

به گفته وی، در این نشست چهره به چهره با مردم به موضوع پرداخت تسهیلات به فعالان حوزه صنعت و نیز تامین منابع اقتصادی برای احداث یک کارخانه در فارس رسیدگی شد.
استاندار فارس در بخش دیگری از مطالب خود در مورد پیدا شدن قرص در برخی مواد خوراکی از جمله کیک‌ها، بیان کرد: تا کنون گزارش رسمی در این زمینه از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز یا مراکز بهداشتی فارس ارایه نشده است اما به مسوولان حوزه بهداشت و درمان و منابع امنیتی، دستور بررسی و کشف منشا آنها داده شده است.

مدیرکل نظارت برفرآورده‌های غذایی وزارت بهداشت، روز بیست و یکم آذرماه ۹۸ در مورد جاسازی قرص و کپسول در برخی کیک‌های برند ایرانی که در شماری از استان‌های جنوبی کشور از جمله سیستان و بلوچستان و هرمزگان یافت شده بود، گفت: این موضوع که به صورت عمدی و پس از ترخیص از کارخانه انجام شده، احتمالا یک اقدام برای تشویش اذهان عمومی بوده است.

محمد حسین عزیزی، افزود: مواردی که گزارش شده، شامل جاسازی قرص و کپسول‌های مختلف از جمله آنتی‌بیوتیک بوده که در داخل کیک‌های چند برند معروف جاسازی شده است.

او تاکید کرد، این اقدام عمدی بوده زیرا پاکت‌های کیک‌ها باز شده و بعد قرص یا کپسول‌ها در آنها جاسازی شده است.

هجمه ایجاد شده علیه دولت با هدف تضعیف انتخابات است
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری فارس نیز در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ملاقات‌های عمومی استاندار، معاونان استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی که ظرف چهار دهه گذشته به صورت مداوم و مکرر و به صورت چهره به چهره برگزار شده، بی‌سابقه بوده است.
دارا کیانی افزود: تمام مدیران موظف هستند به صورت هفتگی، یک روز را به ملاقات مردمی اختصاص دهند و همچنین ازطریق سامانه اختصاص داده شده با مردم در تماس باشند، افزون بر این استاندار به صورت غیر رسمی در مساجد، تکایا و شهرستان‌ها با مردم گفت و گو می‌کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه عمده هجمه‌های ایجاد شده علیه دولت با هدف تضعیف انتخابات است، گفت: عده‌ای در موضوع انتخابات مدعی مردم هستند و از جانب آنها سخن می‌گویند اما مردم پای صندوق‌های رای حرف خود را خواهند زد.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری فارس ادامه داد: در استان فارس، دولت با عزم جزم حافظ رای مردم است و از آرمان‌های صیانت از رای آنها کوتاه نمی‌آید.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و نخستین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، دوم اسفندماه ۹۸ برگزار خواهد شد.

استاندار کنونی فارس از حدود یک سال پیش که به این سمت منصوب شده است به صورت مداوم با مردم ملاقات چهره به چهره داشته است و در این مدت ۶ جلسه از این دست را برگزار کرده که پنج نشست آن در سال ۹۸ بوده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار