رضازاده بیان کرد: هرگونه کاهش بودجه قوه قضاییه مساوی با خسارات چندین برابری خواهد شد.
کد خبر: ۸۰۶۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ 16 December 2019

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:حسین رضازاده با اشاره به تقویت بودجه قوه قضائیه برای انجام ماموریت‌ها و وظایف این دستگاه گفت: بدون شک بودجه در نظر گرفته شده کفاف ماموریت‌هایی را که به قوه قضائیه محول شده است، نمی‌دهد.

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی افزود: البته شرایط بودجه‌ای کشور به گونه‌ای است که تمامی سازمان‌ها و نهادهای اجرایی با این مشکل مواجه هستند اما در عین حال و با توجه به ماموریت های خطیر قوه قضاییه قطعاً بودجه این دستگاه باید تقویت شود.

وی ادامه داد: به اعتقاد بنده اگر در هر جایی بودجه کاهش داشته باشیم نباید در این بخش یعنی در بخش دستگاه قضا با کاهش بودجه مواجه شویم چرا که این موضوع تاثیر مستقیمی روی بسیاری از مسائل کلان کشور خواهد گذاشت.

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید بودجه دستگاه قضا تقویت شود، افزود: قطعاً در زمان بررسی بودجه سال 99 پیشنهاداتی در راستای تقویت بودجه دستگاه قضا خواهیم داشت.

نایب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس تصریح کرد: به طور ۱۰۰ درصد نیاز است بودجه قوه قضاییه تقویت شود چراکه اگر قوه قضائیه سالم داشته باشیم قطعا سیستم سالمی خواهیم داشت لذا اگر قوه قضاییه با ضعف بودجه مواجه شود این مسئله می‌تواند به سایر امور اثر بگذارد.

رضازاده بیان کرد: هرگونه کاهش بودجه قوه قضاییه مساوی با خسارات چندین برابری خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار