سرپرست بهزیستی مازندران از انجام ۳۸۶۰۰ مشاوره تلفنی با خط تلفن رایگان ۱۴۸۰ خبر داد و گفت: از طریق خطوط ۱۴۸۰ مشاوره‌های لازم در جهت برطرف نمودن نیازهای فوری روانشناختی و تثبیت یا بهبود احساس سلامت روانی و رفع و کاهش مسائل و مشکلات فردی و خانوادگی افراد ارائه می‌شود.
کد خبر: ۸۰۶۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰ 17 December 2019

جمال باقری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مشاوره‌ها توسط تیم تخصصی و آگاه به دانش روز ارائه می‌شود، اظهار کرد: در این فرآیند مشاور کمک می‌کند تا تماس گیرنده نیازهای خود را مشخص نموده و راه حلی برای مسایل خود بیابد و توانایی تصمیم‌گیری در وی تسهیل شود.
وی با اشاره به اینکه مشاوره تلفنی از طریق خطوط ۱۴۸۰ از ۸ صبح تا ۸ شب انجام می‌شود، تصریح کرد: ارائه خدمات مشاوره در حوزه‌های مختلف خانواده، ازدواج، طلاق، تربیت کودکان، ارتقاء بینش و آگاهی فردی و اجتماعی، رفع یا کاهش مسائل و مشکلات فردی و بین فردی خانواده، تقویت مهارت‌های زندگی و مهارت‌های بین فردی، کاهش آسیب‌های فردی و خانوادگی، ارتقاء سطح سلامت روان فردی، کاهش مسائل و مشکلات خانوادگی و بین فردی مواردی‌ست که در آن مشاوران و روانشناسان بهزیستی به ارائه خدمت می‌پردازند.
سرپرست بهزیستی مازندران با اشاره به استقبال مردم استان از مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ خاطرنشان کرد: کلیه تماس‌ها از سراسر استان با تلفن ۱۴۸۰ به مرکز مازندران وصل شده و مشاوره به راحتی انجام می‌شود.
باقری با اشاره به تعداد ۳۸۶۰۰ تماس گیرنده در ۶ ماه نخست سال جاری بر رعایت کرامت انسانی و حفظ اسرار خانوادگی در این حوزه تاکید کرد و افزود: افزایش تماس گیرندگان با خط تلفن ۱۴۸۰ به جهت ناشناس بودن مشاوران و تماس گیرندگان با خطوط مشاوره گویای اعتماد مردم به بهزیستی و کارآمدی این نوع خدمت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار