معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت:یکی از اهداف غرب زمین زدن نظام است و هدف کنونی دشمن متضرر کردن شرکت های صنعتی است.
کد خبر: ۸۰۶۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲ 18 December 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری  در نشست قرارگاه پدافند زیستی اظهار داشت: باید از اظهارنظرهایی که باعث خدشه به افکار عمومی می شود، خودداری کنیم و اگر نیاز به اطلاع رسانی باشد، بطور قطع این کار را انجام خواهیم داد.

وی به برگزاری رزمایش ها اشاره کرد و افزود: رزمایش ها یکی از بهترین فرصت ها برای حفظ آمادگی نیروها و دستگاه هاست و در این خصوص حتما باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: آموزش نیروها باید در دستور کار قرار گیرد و در رزمایش ها موارد مختلف برای آمادگی بیشتر جامعه و تنویر افکار عمومی همواره مد نظر قرار داشته باشد.

نوذری گفت: با توجه به شیوع بیماری آنفولانزا در برخی استان های کشور و جان باختن شماری از افراد، ولی در استان ایلام مشکل آنچنانی نداشتیم و البته باید این مساله که با سلامت شهروندان ارتباط دارد، جدی گرفته شود و تا از میان رفتن خطر ابتلا به این ویروس نکات بهداشتی رعایت شود.

نوذری گفت: برخی از درمانگاه ها آنگونه که باید نسبت به دفع اصولی پسماندهای عفونی توجه ندارند ، انهدام آنها طبق موازین و اصول بهداشتی انجام گیرد تا مشکلی از نظر بهداشت محیط جامعه را تهدید نکند.

وی در ادامه به هجوم ملخ ها در سال گذشته به برخی مزارع استان اشاره کرد و اظهار داشت: حمله ملخ ها هم با عنوان تهدید پدافندی باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد و پیش از هجوم آنها به مزارع سم پاشی لازم صورت گیرد./م

برچسب ها: بیوترویسم ، نظام ، قرص
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار