همایشی کاملا انتخاباتی در گچساران
حسینی خطاب به تاجگردون گفت : گفتید با روحانی به جهنم می روید،جهنم واقعی برای مردم ساخته اید ، کارخانه لاستیک سازی،چه کارخانه ای،حرفی زده شد و رفت.
کد خبر: ۸۰۶۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱ 18 December 2019

با وجود بیش از دو ماه مانده به انتخابات ، فضای استان کاملا انتخاباتی شده است اما در حوزه انتخابیه باشت و گچساران این روزها تداعی کننده زمان مجاز برای تبلیغات است .

شاید نماینده فعلی مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی که خود بنای متینگ های زودتر از موعد تبلیغاتی را نهاد ، فکر نمی کرد رقبایش به مقابله برخیزند و دست به همایش های انتخاباتی بزنند!
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، همایش وحدت و همدلی به میزبانی سادات شازینعلی (ع) ساعتی قبل در تالار قصر سفید گچساران با حضور سید قدرت الله حسینی یکی از داوطلبین نمایندگی مجلس در حوزه گچساران و باشت برگزار شد.
هیچ کس چنین همایشی را پیش بینی نمی کرد
سید قدرت الله حسینی در ابتدای سخنان خود و در جمع حامیانش که در تالار قصر سفید گچساران جمع شده بوذند گفت: همه برای عدالت در اینجا جمع شده ایم.
وی افزود: خیلی ها باور نمی کردند به دعوت این سادات این همایش باشکوه برگزار شود و هشتاد درصد این جمع جوانان هستتد که این خود یک پیام دارد.
حسینی ادامه داد : انقلاب اسلامی در حالی شکل گرفت که دنیا را مبهوت کرد و گفتمانی جدید در این منطقه پرماجرا تاسیس شد و دشمنان با صرف هزینه های زیاد نتوانسته اند انقلاب اسلامی را براندازند.
این داوطلب نمایندگی مجلس تصریح کرد: انتخابات جمهوری اسلامی به رغم مشکلات که دلیل ان ناکارآمدی دولتمردان و کسانی که در کانون قدرت هستند بوده مسیر خود را می پیماید.
چرا به بانک ها حمله شد نه به پارک ها؟ / جایی که دکتر تحقیر می شود !
حسینی گفت : در قضیه اخیر گرانی بنزین همه کسانی که به خیابان آمدند توطئه گر و اغتشاشگر نبودند،درد دارند،مشکلات دارند.
وی افزود : کسانی که به بانکها حمله کردند چرا به پارکها حمله نکردند ؟ چون بانک ها را نماد چپاول می دانند معتقدند رباخواری می کنند چهل سال است می گوییم بانکداری ما مشکل دارد و رباخواری است و این بانکها مردم را بدبخت کرده اند.
حسینی بیان داشت : حمله به بانکها یعنی حمله به رباخواران و سرمایه داری و بی عدالتی و البته برخی ها هم سواستفاده کردند.
وی ادامه داد : مردم بی عدالتی و فاصله طبقاتی را می بینند،فشار بر مردم است،همه را نگوییم توطئه گر و اختشاشگر هستند.این همه تحصیلکرده بیکار ، کجای دنیا یک دانشجوی لیسانسه و دکترا اینقدر تحقیر می شود؟
تفسیر دو شاخ ملخ از تاجگردون تا حسینی !
حسینی این پرسش را مطرح کرد : آیا برادران و خواهران و اقوام وزرا و مسولان بیکار هستند؟مردم به دنبال عدالت هستند.
حسینی گفت : بنده در عمل نشان داده ام هم و غمم ضعفا و مستضعفان هستند تا به کسی اجحاف نشود.
این فعال سیاسی بیان داشت : در نزدیک ما این همه استخدام فله ای انجام میشود و بعد درب خانه ها می روید که چه مشکلی دارید و می گویید چند نفر می خواهید سرکار بگذارید!
حسینی با اشاره به سخنان اخیر تاجگردون که گفته بود برخی ها دو شاخ کلو (ملخ) را از هم باز نمی کنند ، گفت : در جلسات میگویند فلانی دو شاخ کلو(ملخ) را باز نمی کند و نخبه کشی می کنند ، اگر بحث سیل بیکاران و بی عدالتی و ویژه خواری و بحث از حاکمیت فامیلی و بی توجهی به احاد مردم باشد بله ، من دو شاخ ملخ را نمی توانم باز کنم.
وی افزود : این انقلاب مال مستضعفان است و این دولت فشل است که این همه مشکلات را به بار آورده و مسیر را فراموش کرده است.
از جهنم روحانی تا جهنمی برای مردم
سید قدرت الله حسینی ادامه داد : اقای رییس جمهور قرار بود ۱۰۰ روزه مشکلات را حل کند و ما را به خاک سیاه نشاند ،اگر دزدی های برادر رییس جمهور و برادر معاون اول را به بیت المال برمی گرداندند نیاز نبود بنزین سه برابر شود و کسانی که مردم را بدبخت کرده اند باید اعلام کنند که خیانت کرده اند و فاسد هستند.
وی گفت: من نمی دانم جرم ملت ملت ایران چیست وخیانت شما از خیانت شاهان هم بدتر است.
حسینی تصریح کرد : ما هم افتخار می کنیم معمار اقتصاد داشته باشیم…حالا که فوق لیسانس ها دکتر و معمار شدند ، اقای معمار خوب کار کرده یا نه؟باید خروجی کار مشخص شود که معمار خوب کار کرده و قلابی نیست . اگر زلزله هفت ریشتری آمد و ساختمان خراب نشد آن وقت معمار خوب کار کرده است!  
وی افزود : مردم مدت هاست گرفتار هستند و ادعاهای شما با واقعیت نمی خواند.
حسینی بیان داشت : ناراحتی مردم از بی عدالتی،اجحاف و برخوردهای متکبرانه است و قول می دهیم برای اجرای عدالت از تمام وجود و حیثیتمان مایه بگذاریم.
حسینی خطاب به تاجگردون گفت : گفتید با روحانی به جهنم می روید،جهنم واقعی برای مردم ساخته اید ، کارخانه لاستیک سازی،چه کارخانه ای،حرفی زده شد و رفت.
وی تصریح کرد : به فضل پروردگار و حمایت مردم عزیز وضع تغییر خواهد کرد و از همین امروز آقایان باختشان را باید امضاء کنند.
حسینی خطاب به برخی مدیران گفت : به مدیرانی که بعضا در بین خانواده ها در روستاها بن توزیع می کنند میگویم مچ شما را خواهم گرفت،بیت المال را انتخاباتی هزینه می کنید.خدا شاهد است که هرچه تلاس کنید بی نتیجه است زیرا ماهیت شما و عملکردتان معلوم شده و مردم بیدار شده اند.
حسینی در پایان گفت : قومیت نمی شناسم ، هشت نفر از افرادی که به من رای نداده بودند به عنوان مدیر به کار گرفتم!
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آه مظلوم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
ای کاش خدا باعدالتش به تاج گردون نشون بده که بی کارکردن کارگران بیمارستان بی بی حکیمه (ع)گچساران چقد سخت است وروزخوش ..... دندون دردشون باشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار