تیم قشقایی شیراز در آخرین بازی از دور رفت رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک کشور با نتیجه سه بر یک تیم سرخپوشان پاکدشت تهران را شکست داد و در رده یازدهم جدول قرار گرفت.
کد خبر: ۸۰۶۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸ 18 December 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:در این بازی که عصر چهارشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، تیم قشقایی در نیمه نخست، بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و حاصل این برتری، زدن ۲ گل بود تا بازیکنان آن با خیال راحت به رختکن بروند.

دقیقه ۲۶ محمد جواد عباسی پس از جاگذاشتن ۲ مدافع حریف از پشت محوطه جریمه با یک شوت زیبا توپ را به طاق دروازه تیم پاکدشت کوبید و تیمش را یک بر صفر پیش انداخت.

در ادامه برتری تیم میزبان در نیمه نخست و در حالیکه یک دقیقه از وقت‌های تلف شده این نیمه سپری شده بود، مرتضی سنجانکی گل دوم تیم قشقایی شیراز را به ثمر رساند تا مهدی فروردین، سرمربی این تیم نیز با خیالی آسوده به رختکن برود.

در نیمه دوم نیز تیم پاکدشت که نمی‌خواست بازنده شیراز را ترک کند بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و تیم میزبان را برای دقایقی تحت فشار قرار داد اما عملکرد خوب حق‌شناس دروازه‌بان این تیم اجازه نداد بیش از یک بار دروازه‌اش باز شود.

تیم قشقایی شیراز در نیمه دوم با ارسال توپ‌های بلند به پشت مدافعان و ضد حمله، چند بار خطرناک ظاهر شد و یک بار هم موفق شد از این راه به گل برسد.

دقیقه ۵۴ تیم پاکدشت تهران توسط سینا اسدبیگی یکی از گل‌ها را با ضربه سر جبران کرد تا امیدوار به بازی شود و در حالی که این تیم برای زدن گل مساوی، میزبان را تحت فشار قرار داده بود، دقیقه ۹۰ حسین صادقی بر روی یک ضد حمله گل سوم تیم قشقایی شیراز را به ثمر رساند و سرانجام این بازی با نتیجه سه بریک به سود میزبان پایان یافت.

از این بازی حدود ۵۰۰ تماشاگر دیدن کردند که این تعداد برای تیمی که ابتدای فصل ۱۵ هزار تماشاگر را به ورزشگاه کشانده بود بسیار اندک است و به نظر می‌رسد تماشاگران قشقایی با کسب نتایج ضعیف از این تیم قهر کرده‌اند.

تیم قشقایی شیراز با ۲۰ امتیاز در پایان دور رفت در جایگاه یازدهم قرار گرفت که جایگاه خوبی برای نماینده ایل قشقایی که مدعی بود، نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار