حجت الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی از مردم خواست نمایندگان خود را هوشیارانه انتخاب کنند و برای انتخاب فرد اصلح تلاش کنند چرا که نتیجه این انتخاب چه خوب و چه بد نصیب خود مردم خواهد شد.
کد خبر: ۸۰۷۲۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ 21 December 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: امام جمعه موقت شیراز در خطبه‌های نماز با اشاره به اغتشاشات آبان ماه به بهانه اصلاح قیمت بنزین، گفت: مواجهه‌ی مقام معظم رهبری با این موضوع بسیار حکیمانه بود و نیرو‌های نظامی و انتظامی هم توانستند مشکلات بوجود آمده را با درایت و هوشیاری حل کنند.
حجت الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی افزود: این اغتشاشات یک توطئه‌ی سراسری برای ضربه زدن به نظام بود که بوسیله‌ی آمریکایی‌ها و دشمنان ایران طراحی شده و عوامل برپایی این اغتشاشات هم افرادی بودند که از قبل آموزش دیده بودند و بهانه گرانی بنزین ، بهترین فرصت برای عملی کردن نقشه هایشان را یافته بودند .
وی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی از مردم خواست نمایندگان خود را هوشیارانه انتخاب کنند و برای انتخاب فرد اصلح تلاش کنند چرا که نتیجه این انتخاب چه خوب و چه بد نصیب خود مردم خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی افزود: اگر چه شورای نگهبان با حساسیت وظیفه‌ی خود را در تایید یا رد صلاحیت‌ها انجام می‌دهد، اما در نهایت این مردم هستند که انتخاب می‌کنند و انتخاب خوب هم انتخابی است که اگاهانه با تحقیق و بررسی و به دور از هر گونه تعصب باشد.
امام جمعه موقت شیراز از نمایندگان آینده مجلس هم خواست با توجه به بودجه سال ۹۹ و تحریم‌های نفتی کشور این بودجه را در محل و مسیر خودش هزینه کنند و نگذارند همین بودجه کم باعث سختی و مشقت مردم شود.
وی، برگشت حقوق‌های نجومی و شناسایی فراریان مالیاتی را از راه‌های افزایش بودجه بیان کرد که می‌تواند در کم کردن فشار بر مردم تاثیر گذار باشد.
امام جمعه موقت شیراز ، یکی از راه‌های حل مشکلات جامعه را پیروی از دستورات رهبری و مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان دانست و افزود: ملتی که با ایثار و از خود گذشتگی در برابر دشمنان بار‌ها قدرت خود را به نمایش گذاشته مطمئنا با همین روش می‌تواند تحریم‌های ظالمانه دشمنان و بحران‌های اقتصادی را هم پشت سر بگذارد.
وی، در خطبه اول نماز، تخصص، تعهد، تجربه، حسن تدبیر، نظم و انضباط و حسن سابقه را به عنوان ویژگی‌های مدیران خوب بیان کرد و اظهارداشت: اگر این ویژگی‌های در وجود مدیران نهادینه شود مطمئنا بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار