کد خبر: ۸۰۷۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۱ 23 December 2019
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویر احمد گفت: وضعیت اسفبار کارخانه قند یاسوج و معطل ماندن آن در فرایند‌های پیچیده و نامعلوم اداری و قضایی برای کارگران و خانواده‌های آنان قابل‌ تحمل نیست.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امید مظلوم مسئول بسیج دانشجویی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری گفت: کارخانه قند یاسوج یکی از بدترین نوع واگذاری‌ها و خصوصی‌سازی‌هاست که سرنوشت مبهمی پیداکرده است، مهلت‌های قانونی همه متولیان امر به اتمام رسیده، بالاخره یکی از مسائل جدی جامعه کارگری و کشاورزی و آحاد مردم این استان است.

مظلوم با اشاره به وضعیت و روند رسیدگی کارخانه قند یاسوج مطرح کرد: وضعیت اسفبار کارخانه قند یاسوج و معطل ماندن آن در فرایند‌های پیچیده و نامعلوم اداری و قضایی برای ما که ۲ سال است منتظر امروز و فردای مسئولین امر هستیم و برای کارگران و خانواده‌های آنان قابل‌تحمل نیست.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویر احمد بیان کرد: خبر‌های خوبی از پرونده این کارخانه به گوش نمی‌رسد و ما سکوت مسئولان در این خصوص را متوجه نیستیم، خواهان شفاف‌سازی کامل و رفع شبهات هستیم.

وی گفت: اگر متولیان امر در این چند روز شفاف‌سازی نکنند، بیش از این نمی‌توانیم به فرآیند‌ها اعتماد نماییم و قطعاً پیشاپیش کارگران دست به اقدامات دیگری خواهیم زد، و هشدار می‌دهیم من‌بعد مستقیماً از مسئولین کشوری و قضائی در عالی‌ترین سطح، پیگیری خواهیم کرد.

مظلوم تاکید کرد: حال سؤال پیش می‌آید چرا مسائل و پشت پرده‌های واگذاری کارخانه قند و همچنین روند رسیدگی به تخلفات آن علناً برای مردم بیان نمی‌شود. شورای تأمین استان که دغدغه ورود قشون سیاسی به دانشگاه را دارد، و در برابر تهدیدات و ارعاب دانشجویان به‌صورت فیزیکی و رسانه‌ای توسط همان قشون ساکت هست، آیا نیم‌نگاهی به سرنوشت کارگران اخراجی باسابقه ده تا ۲۷سال این کارخانه خانواده آنان و اموال بیت‌المال دارد؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار