بودجه 99 اقشار ضعیف را بیچاره تر می کند/بخش عمده مشکلات به خاطر کشورداری غلط است/مدیران فاسد به چشم مردم می آیند/فکر کردید با برجام همه چیز حل می شود/آقای روحانی با علم کشور را اداره کنید و با مردم صادق باشید/مردم از تبعیض می سوزند/فدراسیون یک مربی درجه یک خارجی برای تیم ملی بیاورد/پرونده قرارداد ویلموتس در مجلس باز است
کد خبر: ۸۰۸۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ 24 December 2019

بودجه 99 اقشار ضعیف را بیچاره تر می کند

به گزارش تابناک فارس:رضایی کوچی،نماینده جهرم با بیان اینکه بودجه فعلی لایحه‌ای ناقص و بدون درنظر گرفتن شرایط حساس جامعه است، اظهار داشت: در این لایحه متأسفانه اقشار ضعیف جامعه کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند و رویکرد بودجه به سمت اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه نیست.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 کل کشور ادامه داد: بودجه‌ای که در حال حاضر به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است، می‌تواند مشکلات مردم و اقشار ضعیف را در آینده در جامعه بیشتر کند.

رضایی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به گرانی‌های اخیر و فشار اقتصادی در کشور ما باید اقشار متوسط رو به پایین را دریابیم و رویکرد بیشتر به سمت حمایت از اقشار ضعیف باشد؛ ما در کمیسیون تلفیق همه تلاش‌مان این است که ساختار بودجه را به سمت حمایت از محرومین و مستضعفان هدایت کنیم.

بخش عمده مشکلات به خاطر کشورداری غلط است/مدیران فاسد به چشم مردم می آیند

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی گفت:باور کنیم که بسیار بهتر از این می‌توان کشور را مدیریت کرد، قطعا بخش مهمی از دشواری‌های این سال‌ها به تحریم و دشمنی‌های دشمن باز می‌گردد اما سهم عمده از آنها به شیوه کشورداری مسئولان نیز مربوط است.

جعفرپور یادآور شد: واقعیت آن است که در میان سردمداران حکومت، در کنار برخی مسئولان فاسد و نالایق انبوهی از خدمت گذاران صادق وجود دارند، متاسفانه نتیجه خدمات گروه لایق در ظلمت سیاه کاری متنفذین فاسد به چشم نمی‌آید.

فکر کردید با برجام همه چیز حل می شود/آقای روحانی با علم کشور را اداره کنید و با مردم صادق باشید/مردم از تبعیض می سوزند

نماینده داراب و زرین دشت خطاب به رئیس جمهور گفت: ما جنابعالی را انتخاب کردیم اما از اینکه برای تصمیم سازی ها و تصمیم گیری های مهم به صاحبان علم و دانش رجوع نکردید و همان تعاملات فرمایشی قبلی با مجلس را کنار گذاشتید گلایه داریم، از اینکه به توصیه های مشفقانه صاحب نظران گوش ندادید و کابینه منسجم، هماهنگ و با اراده‌ای قوی برای حل مشکلات تشکیل ندادید گلایه داریم.

انصاری افزود: جنابعالی فکر می کردید اگر برجام حل شود همه چیز حل شود در حالی که رانت زدایی از اقتصاد و اصلاحات اقتصادی اولویتی به مراتب بالاتر نسبت به برجام داشته و دارد؛ َآقای روحانی! توصیه اینجانب به عنوان خدمت گزار مردم در مجلس و یک عضو هیات علمی دانشگاه این است که باید امورات مردم را بر اساس مبانی علمی اداره کنید؛ امورات مردم نیازمند تدبیر عملی است و باید صادقانه مسائل و مشکلات مردم را با مردم در جریان بگذاریم و باور کنیم این مردم شایسته اعتماد هستند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: همگان باید بدانند این مردم با کمبودها می‌سازند اما با تبعیض ها می‌سوزند، این مردم با مدیران می سازند اما از سوء مدیریت ها می سوزند.

فدراسیون یک مربی درجه یک خارجی برای تیم ملی بیاورد/پرونده قرارداد ویلموتس در مجلس باز است

نماینده مردم مردم آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این زمینه فدراسیون فوتبال مرجع اصلی تصمیم‌گیری است، افزود: فدراسیون فوتبال باید با در نظر گرفتن همه جوانب نسبت به جذب یک مربی خارجی درجه یک اقدام کند.

زارع گفت:در شرایط خاص اقتصادی کشور، باید از به کارگیری غیر ضروری مربیان و بازیکنان خارجی در لیگ برتر فوتبال و تیم ملی امتناع کرد.

این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: متأسفانه فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های ما از ضعف کارشناسان حقوقی رنج می‌برد و در عقد قرارداد با مربیان و بازیکنان خارجی  همواره از این ناحیه متضرر شده‌‎ایم.

رئیس کمیته فوتبال فراکسیون ورزش مجلس درباره شنیده‌هایی مربوط به تخلفات رخ داده از جانب فدراسیون فوتبال در عقد قرارداد با ویلموتس، گفت: پرونده قرارداد ویلموتس و برخی دیگر از مربیان خارجی در مجلس باز است که در صورت وجود تخلف در این پرونده‌‌ها قطعا به این موضوعات ورود خواهیم کرد و دستگاه‌های نظارتی مانند سازمان بازرسی و دیوان محاسبات به این پرونده ورود می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
دکتر انصاری نماینده محترم داراب و...
به عمل کار برآید به سخندانی نیست دوست عزیز
حزب گرایی و منافع حزبی استان فارس را فلج کرده
حضرت عالی اصلاح طلبی و دنبال منافع حزب خودتی نه مردم.با شگردهای خاص رای مردم را جمع می کنید و دیگه مردم براتون هیچ ارزشی ندارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
دیر از خواب 40 ساله بیدار شدید .ان هم موقعی است که موقعیت شغلی خود را درخطر می بیند ..اگر م یدانستید دوباره انتخاب می شوید /یکی ازاین حرفهها را نمی زنید.مگر نه الان از نظر شما کشور بلبل بود وگل
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار