رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس نسبت به توطئه‌های دشمنان هشدار داد و گفت: دشمن هیچگاه ساکت نمی‌شود، اما مردم ما روز به روز آگاه‌تر می‌شوند البته رسانه‌ها هم باید ارزش‌هایی که امروز داریم را بیشتر مطرح کرده و اطلاع‌رسانی کنند تا مردم برای حمایت از انقلاب و نظام و ارزش‌های دینی مصمم‌تر شوند.
کد خبر: ۸۰۹۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵ 28 December 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمد رضایی صبح امروز در نشست با خبرنگاران با اشاره به در پیش‌رو بودن سالروز حماسه 9 دی، اظهار داشت: 10 سال است که فتنه 88 را پشت سر گذاشتیم البته در طول تاریخ انقلاب اسلامی هر دهه ما با یک توطئه بزرگ مواجه هستیم و در برابر آن هم یک حماسه از حضور مردم را می‌بینیم که این حماسه بعد از هر توطئه و نفاق و فتنه‌ای خود را نشان می‌دهد که دلایل متفاوتی دارد و یکی از مهم‌ترین دلایل آن هم بحث دین‌دار بودن جامعه ایران اسلامی است که مردم ایران همواره به دین خود پایبند هستند.

وی ادامه داد: همیشه در طول تاریخ اسلام، هر زمان جامعه اسلامی تهدید شده است، قدرت دینی جامعه باعث شده که جامعه نجات یابد.

رضایی اظهار کرد: در سال 88، ابتدا شعار زیبا می‌دادند و مطالبه حق و حقوق بود و در این قالب ورود کردند اما بعداً متوجه شدیم که این ظاهر قضیه است و در بطن موضوع یک توطئه جدی علیه دین و مکتب ماست و مردم نیز زمانی که دیدند به مقدساتشان توهین شده و مساجد به آتش کشیده می‌شوند و به ساحت مقدس امام حسین(ع) به‌عنوان الگوی آزادگی و مردانگی هتک حرمت می‌شود، متوجه شدند که قضیه اصلی با آنچه که نشان داده می‌شود‌، متفاوت است.

وی اضافه کرد: در فتنه امسال هم چنین بود و در سال جاری بعد از گذشت یک دهه، توطئه‌ای مشاهده کردیم که دشمنان با شکل و شعار دیگری آمدند و جامعه را تحریک کردند و خسارت‌های زیاد مادی و معنوی را به ایران تحمیل کردند اما مردم فهیم و دیندار آمدند و هم جواب دندان‌شکن به دشمنان خارجی داده هم به کسانی که خواسته یا ناخواسته در دامن این جریان‌ها افتاده بودند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با تأکید بر اینکه امسال نه آخرین فتنه و نه آخرین حضور مردم برای دفاع از انقلاب بود، گفت: دشمن آرام نمی‌نشیند و همواره به دنبال فرصت است تا جامعه را به تنش کشانده و ملتهب کند.

وی گفت: آن اتفاقی که در آبان‌ماه سال جاری رخ داد و جوابی که مردم دادند، یک جواب عادی نبود و نشان می‌داد که یک جریان قوی دینی بعد از 41 سال هنوز دارد انقلاب اسلامی را حمایت و پشتیبانی می‌کند و مهم‌تر از آن این یادآور تظاهرات‌های 22 بهمن‌ماه‌های ما بود.

رضایی بیان کرد: دشمنان گمان می‌کردند که بعد از گذشت 10 سال از فتنه 88، اکنون با توجه به وضعیت بداقتصادی مردم، زمینه‌ای فراهم شده تا بتوانند مرحله آخر را در ارتباط با سرنگونی نظام که منجر به سرنگونی ارزش‌های دینی و کرامت‌های انسانی می‌شود، را انجام دهند که این اتفاق نیفتاد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس نسبت به توطئه‌های دشمنان هشدار داد و گفت: دشمن هیچگاه ساکت نمی‌شود، اما مردم ما روز به روز آگاه‌تر می‌شوند البته رسانه‌ها هم باید ارزش‌هایی که امروز داریم را بیشتر مطرح کرده و اطلاع‌رسانی کنند تا مردم برای حمایت از انقلاب و نظام و ارزش‌های دینی مصمم‌تر شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حماسه 9 دی، غدیر انقلاب بود و شد، گفت: زمانی که دشمنان دنبال این بودند تا به شکلی ولایت تضعیف شده و حق مسلم آن سلب شود و به یک حاکمیت نامشروع سپرده شود، مردم آمدند و از این حق و حقوق دفاع کردند.

رضایی بیان کرد: هر ساله در سالروز حماسه 9 دی، در سراسر کشور تجمع‌ها یا راهپیمایی‌ها یا نشست‌های تخصصی و یکسری برنامه‌های فرهنگی اجرا می‌شود که امسال نیز به مناست بیش از 2 هزار برنامه در نقاط مختلف استان بدین‌مناسبت برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس همچنین از برپایی 60 گردهمایی به‌مناسبت سالروز حماسه 9 دی در استان فارس خبر داد و گفت: در شیراز این تجمع در ساعت 9و30 صبح روز دوشنبه، 9 دی‌ماه جاری در ابتدای خیابان 9 دی‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین دولابی، نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

وی گفت: یک سری نشست‌های تخصصی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و مدارس و کانون‌های فرهنگی مساجد و همچنین یکسری نشست‌های خیابانی و میدانی را در این ایام برگزار خواهیم کرد.

رضایی بیان کرد: در روز یکشنبه، 8 دی‌ماه همایشی تحت عنوان تبیین حماسه 9 دی در ساعت 18 در دانشکده پزشکی شیراز ویژه دانشجویان و فرهنگیان برگزار می‌شود که البته ورود عموم هم به آن آزاد است.

وی برپایی بیش از 40 همایش تبیینی ابعاد مختلف فتنه، تجلیل از فعالان مقابله با فتنه آبان و عیادت از مجروحان این حادثه، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و فرهنگی در مسیرهای منتهی به تجمع، اجرای گروه‌های سرود و نشست‌های تبیینی حلقه‌های صالحین در مساجد و غیره را از دیگر برنامه‌های این ایام اعلام کرد.

برچسب ها: قتنه ، دشمنان ، حماسه ، انقلاب ، 9 دی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار