کد خبر: ۸۰۹۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵ 29 December 2019
معاون پیشگیری از جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که متخلفین انتخاباتی در صورت بازداشت تا پایان انتخابات از بازداشت آزاد نخواهند شد. 
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید عیسی حسنی در نشست رسانه ای در پاسخ به سئوال ایلنا که با برهم زنندگان احتمالی انتخابات اسفندماه جاری دستگاه قضایی چه برخوردی خواهد شد؟ اظهار داشت: شک نکنید که دستگاه قضایی با تمام توان برای برقراری امنیت انتخابات تلاش می‌کند و هر فرد یا افرادی که در قبل، حین و یا بعد از مدت نتایج انتخابات قصد برهم زدن امنیت را داشته باشند بدون شک بازداشت و کسانی که از هم اکنون بازداشت می شوند تا پایان انتخابات آزاد نخواهند شد.
وی گفت: هیچکدام از هواداران کاندیداهای انتخاباتی حق آوردن اسلحه در مراسم انتخاباتی را نداشته و در صورت مشاهده، دارندگان اسلحه ها بازداشت و تا پایان انتخابات در بازداشت خواهند بود.
معاون پیشگیری از جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در ۲ هفته اخیر تعدادی از لیدرهای انتخاباتی به دستگاه قضایی فراخوانده شده و تعهدات لازم از آنان گرفته شده است.
حسنی، وظیفه برقراری امنیت در ایام انتخابات را مربوط به تمامی دستگاههای اجرایی و شرکت های خدمات رسان دانست و خاطر نشان کرد: مدیران از جانبداری انتخاباتی دوری کرده و مطمئن باشند در صورت جانبداری با آنان برخورد قاطع قانونی می شود.
این مسئول قضایی ادامه داد: برخی از کاندیداهای انتخاباتی هم در قربانی کردن حیوانات باهم مسابقه گذاشته اند که باید جلوی این مسابقه گرفته شود.
حسنی گفت: یکی از کاندیدای انتخاباتی در گچساران گوسفند قربانی کرده و کاندیدای رقیب وی شتر قربانی می‌کند و واقعا این رقابت، رقابت درستی است؟
وی در پاسخ به این سئوال ایلنا که احتمال توزیع پول هایی با عنوان کثیف در انتخابات هم وجود دارد و دستگاه قضایی در این ارتباط چه برنامه ای دارد؟ اظهارداشت: برخورد با پول‌های کثیف انتخاباتی وظیفه دستگاه قضایی به تنهایی نیست.
معاون پیشگیری از جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: توزیع پول‌های کثیف در انتخابات نیز از عوامل نگرانی مردم بوده و از سایر دستگاههای مرتبط با انتخابات می‌خواهیم دستگاه قضایی را در برخورد با این پدیده شوم همراهی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار