سخنگوی قوه قضاییه گفت:نهاد شورا‌های شهر را به رسمیت می‌شناسیم و برخاسته از قانون می‌دانیم، اما اینکه در روز‌های اخیر شاهد فراوانی تخلفات در حوزه‌های شهرداری و شورا‌ها هستیم مایه تأسف است
کد خبر: ۸۱۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲ 31 December 2019

به گزارش تابناک فارس:سخنگوی قوه قضاییه گفت:در سیل شیراز تعدادی از شهرداران ادوار مختلف احضار شدند و برای آن‌ها کیفرخواست صادر شد.

غلامحسین اسماعیلی گفت:نهاد شورا‌های شهر را به رسمیت می‌شناسیم و برخاسته از قانون می‌دانیم، اما اینکه در روز‌های اخیر شاهد فراوانی تخلفات در حوزه‌های شهرداری و شورا‌ها هستیم مایه تأسف است و به همه شهرداران و اعضای شورای شهر هشدار می‌دهیم که بر عملکرد آن‌ها نظارت داریم و دستگاه قضا در صورت وقوع تخلف و تشکیل پرونده با قاطعیت با آن‌ها برخورد می‌کند.

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۰ شهردار، ۵۰ عضو شورای شهر و حدود ۱۰۰ کارمند شهرداری در تعدادی از استان‌ها و شهرستان‌ها تحت تعقیب قرار گرفتند و عده‌ای بازداشت و برخی هم محکوم شدند. در همین ارتباط ۲۵ بازداشتی در پاکدشت، ۱۸ نفر در اراک، ۲۰ نفر در گچساران، ۱۵ نفر در بخش کوچک چهار باغ و ۸ نفر در بوشهر بوده است که البته فهرست بلندبالایی هم در این باره داریم.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: چشمان تیزبین دستگاه قضا و ضابطان، اعمال این‌ها را رصد و مردم هم مطالبه می‌کنند و گزارش می‌دهند و برای مثال ۴۰۰ پیمانکار در شهرستان پاکدشت اعلام کردند که شورای شهر و شهرداری در قبال ارائه کار به آن‌ها حق حساب می‌خواستند که این از نظر ما فاجعه است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
اینها ادعای مسلمانی دارند نه یهودیند نه مسیحی.تا کنون دید ید ......که یک اقلیت در ایران ن دست به چنین جنایتهایی بزند .انها به جهنم می روند اینها به بهشت.درست مثل مسئولین موسسه فرشتگان ...........جناب ...... پول مردم را بعد از 4 سال بهره بردن بده حداقل مسیحی یا یهودی باش.مال باخته فرشتگان .پرونده موجود که قاضی رای به تخلف فرشتگان داده چرا نمی گذاری پولمان را بعد از 4 سال بدون بهره و یا دیرکرد پس بدهند در دادگاه کرمان
یک بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
همه اینا دستپخت خودتان است که با فرهنگ شما رشد داده شده اند !!!!! تازه شما از هر 1000تخلف فقط یکی از آنها اعلام میکنید وفاجعه خیلی عمیق تر از این چیزاست !!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار