مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: با توجه به ورود سامانه جدید بارشی به این استان، در کل استان شاهد بارش‌ شدید باران و در برخی نواحی برف و همچنین رگبار و رعد و برق خواهیم بود.
کد خبر: ۸۱۰۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰ 04 January 2020

تابناک فارس به نقل از اینا:رحیم آزادی روز جمعه افزود: همچنین در برخی نواحی شاهد بارش تگرگ خواهیم بود.

وی ادامه داد: این سامانه از اواخر روز جمعه (۱۳ دیماه) وارد استان فارس می‌شود و بارش‌ها نیز از روز شنبه (۱۴ دیماه) آغاز خواهد شد که پیش‌بینی می‌شود روز شنبه بین ۴۰ تا ۷۰ میلیمتر بارش را در استان شاهد باشیم.

او اظهار داشت: روز یکشنبه در نیمه جنوبی بارش‌ها ادامه خواهد داشت و در این روز نیز پیش‌بینی بارش ۳۰ تا ۶۰ میلیمتر باران می‌شود.این سامانه از اواخر روز یکشنبه از استان فارس خارج خواهد شد.

آزادی تصریح کرد: با توجه به میزان بارش‌ها، انتظار آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان آب نیز وجود دارد.به تمام فرمانداری‌ها و دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران استان آماده باش کامل داد شده تا در صورت بروز هرگونه مشکل در کوتاه‌ترین زمان ممکن واکنش مناسب نشان دهند.

وی، به شهروندان و هموطنان توصیه کرد ضمن پرهیز از انجام سفرهای غیر ضروری، در صورت انجام سفر امکانات و تجهیزات به همراه داشته باشند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس به شهروندان و به ویژه عشایر استان توصیه کرد که از توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و قرار گرفتن در ارتفاعات خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار