آیت‌ا... سید‌محمد فقیه : «این اقدام آمریکا یک بار دیگر ثابت کرد که دغدغه‌های مقام معظم رهبری درباره مذاکره با آمریکا بیهوده نبود؛ اما دشمنان بدانند که انتقام سختی در انتظار آنها است.»
کد خبر: ۸۱۱۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ 04 January 2020

تابناک فارس به نقل از هورگان:امام‌جمعه نی‌ریز در خطبه‌های نماز جمعه 13 دی، ترور سردار سلیمانی را محکوم کرد و خطاب به مردم گفت: «همه برای انتقام خون شهیدان مصمم و در برابر دشمنان آماده باشید.»

آیت‌ا... سید‌محمد فقیه در خطبه‌های نماز‌جمعه اظهار داشت: «شما مردم زنده هستید. اظهار وجود کنید، در برابر دشمن منسجم باشید و دشمنان اسلام را نابود کنید.»

 

 

خطیب جمعه نی‌ریز اضافه کرد: «مقام معظم رهبری در نهمین دیداری که با پرستاران داشتند، فرمودند: نباید در برابر این آمریکای جنایتکار کوتاه آمد. آنها نقشه‌ها دارند. دیدید دیشب کار خودشان را کردند. اما بدانند مگر اسلام منحصر به سردار سلیمانی است؟ شهادت آنها سرداران و جوانان دیگری به وجود می‌آورد که در راه خدا جهاد می‌کنند. مزد جهاد بهشت است.»

عضو خبرگان رهبری عنوان داشت: «۴۰ سال از انقلاب می‌گذرد و روز به روز ملت ایران زنده‌تر می‌شود. مانور دریای عمان پاسخی بود که به آمریکا دادند و گفتند در خاورمیانه و آسیا حق دخالت ندارید و نمی‌توانید بر ما مسلط باشید. دنیا بداند که مردم ایران وفادار و با غیرتند و این فشارها نمی‌تواند آنها را از گود خارج کند و باعث شود از مبارزه دست بردارند.»

در بین دو نماز، سرهنگ درستکار فرمانده سپاه ناحیه نی‌ریز متن پیام رهبر انقلاب به مناسبت شهادت سردار سلیمانی و همچنین بیانیه سپاه را قرائت کرد.

وی گفت: «این اقدام آمریکا یک بار دیگر ثابت کرد که دغدغه‌های مقام معظم رهبری درباره مذاکره با آمریکا بیهوده نبود؛ اما دشمنان بدانند که انتقام سختی در انتظار آنها است.»

در ادامه، مراسم عزاداری به همین مناسبت برگزار شد و بعد از مراسم نماز جمعه نیز راهپیمایان با انجام راهپیمایی، علیه آمریکا و همپیمانانش شعار سردارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار