احمدی زاده با اشاره به اینکه سردار سلیمانی، مجاهدت های اثرگذاری در راستای مقابله با ظلم ظالمان و حراست از کیان جمهوری اسلامی داشت، گفت: انتقام سخت، مطالبه همه مردم است.
کد خبر: ۸۱۱۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰ 05 January 2020

تابناک فارس بله نقل از شبستان: «سید احمد احمدی زاده»، امروز (یکشنبه 15 دی) با اشاره به شهادت شهید سردار «قاسم سلیمانی»، گفت: انتقام سخت، مطالبه همه مردم است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به اینکه سردار سلیمانی، مجاهدت های اثرگذاری در راستای مقابله با ظلم ظالمان و حراست از کیان جمهوری اسلامی داشت، اظهارداشت: وی در حوزه تامین امنیت منطقه، رشادت ها داشت و مزد این رشادت ها را گرفت.

 

وی اضافه کرد: گزینش یک موضوع مهم است باید مورد توجه باشد چرا که به سرنوشت افراد و سازمان ها مربوط است.

 

احمدی زاده با اشاره به اینکه دوم اسفند امسال 2 انتخابات مهم برگزار می شود که یکی 2 فرایند آن انجام شده که در فارس 926 نفر ثبت نام داشتیم که اقدامات قانونی انجام شد، افزود: در مجموع 132 نفر رد صلاحیت داشتیم مبنای کار، اجرای قانون است و از هیئت اجرایی هم خواستیم که در همین راستا حرکت کنند که صیانت از حق الناس مهمترین بحثی است که پیگیری می شود.

 

رئیس ستاد انتخابات فارس با اشاره به اینکه تاکنون فضا، فضای بسیار سردی است هرچند مردم ما مردمی هستند که در لحظه آخر حضور می یابند، باید همه تلاش کنیم که مشارکت بیشتر شود، اضافه کرد: این دوره، دوره حساسی است که امیدواریم مشارکت حداکثری را داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار