سید احمد احمدی زاده حضور مردم در مراسم های مرتبط با گرامیداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی نشان دهنده پیام قاطعی به سردمداران نظام استکباری دارد.
کد خبر: ۸۱۲۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ 07 January 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:عنایت الله رحیمی سه‌شنبه هفدهم دی ۹۸ در حاشیه راهپیمایی و تجمع بزرگ مردم شیراز در پاسداشت مقام والای سپهبد شهید قاسم سلیمانی با تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی افزود: شهادت ایشان موجب اتحاد جبهه حق و جبهه ضد کفر در سراسر دنیا شده که نمود آن را در کشورهای مختلف مشاهده می کنیم.
وی ادامه داد: این اقدام نوید بخش آن است که جبهه کفر و استکبار رو به ضعف و نابودی است و همانگونه که خداوند وعده داده مستضعفین پیروز این نبرد خواهند بود.
استاندار فارس گفت: حضور در صحنه مردم همیشه نشانگر جایگاه کشور را در صحنه بین المللی تقویت کرده است که این اتحاد و همدلی ایجاد شده می تواند زمینه ساز یک انقلاب فراگیر اسلامی در سراسر دنیا باشد که به معنای انقلاب حق و حاکمیت تسلط حق بر دنیا خواهد بود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس بیان کرد: امنیت و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی ایران مدیون جانفشانی ها و رشادت های سردار سلیمانی و امثال ایشان است.
سید احمد احمدی زاده افزود: شهید سلیمانی در مقاطع حساس کشور از جمله در دوران دفاع مقدس، در مقابله با اشرار شرق کشور و در دهه های اخیر نیز در مدیریت بخشی از حوزه های امنیتی خاورمیانه، رشادت ها و نقش آفرینی های زیادی داشته است.
وی ادامه داد: حضور مردم در مراسم های مرتبط با گرامیداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی نشان دهنده پیام قاطعی به سردمداران نظام استکباری دارد.
وی اضافه کرد: تهدید ترامپ مبنی بر هدف قرار دادن ۵۲ منطقه ایران با پاسخ محکم رییس جمهوری اسلامی ایران مواجه شد که بیان کرد اگر دست از پا خطا کنید ۲۹۰ نقطه آمریکا را هدف قرار می دهیم؛ قطعا آنان جرات چنین جسارتی را نخواهند داشت.
معاون استاندار فارس گفت: در مجموع شهید سلیمانی خیلی خطرناک تر از سردار سلیمانی است و این حضور نشان دهنده این پیام برای استکبار جهانی است.
بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله تروریستی هوایی آمریکا در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
وزارت امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار