برنامه ایمنی آب با هدف تضمین کیفیت آب آشامیدنی در ۳ شهر استان فارس اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۱۲۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷ 08 January 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان فارس گفت: این طرح پارسال در شهر زرقان به صورت پایلوت اجرا شد و امسال در شهرهای فسا، نی ریز و سعادت شهر اجرا می‌شود.
ایوب ملکوتی با برنامه ایمنی آب به عنوان مهم‌ترین اقدام برای تضمین کیفیت آب شرب است، افزود: برنامه ایمنی آب توسط سازمان جهانی بهداشت تهیه و اجرای آن به کشور‌های عضو توصیه شده است.
وی اعلام کرد: رویکرد برنامه ایمنی آب بر اساس ارزیابی ریسک و مدیریت ریسک بوده و تمام گام‌های تأمین و توزیع آب شرب از حوضه آبریز تا مصرف کننده را در بر‌ می‌گیرد.
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان فارس گفت: با توجه به اهداف برنامه ایمنی آب آشامیدنی لازم است همه سازمان‌های مسئول و تاثیرگذار در کیفیت آب آشامیدنی مشارکت فعال داشته باشند.
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان فارس با تأکید بر این که این برنامه آینده نگر است و رویکرد پیشگیرانه دارد، اظهارداشت: نخستین گام در برنامه ایمنی آب بر مبنای شناسایی همه تهدیداتی است که می‌تواند متوجه کیفیت آب شرب شود و در گام‌های بعد‌ی به ترتیب اولویت بند‌ی تهدیدات بر اساس شدت پی آمد و احتمال بروز آن و تدارک اقدام‌های اصلاحی برای رفع تهدید و برنامه‌هایی برای اطمینان از عملکرد صحیح اقدام‌های اصلاحی پیش بینی شده است.

برچسب ها: برنامه ، ایمنی آب ، شرکت آب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار