سردار غیب پرور با یادآوری این مطلب که شهید سلیمانی در ولایت، ذوب بود و در جنگ های مختلف پیروزی های زیادی از خود به جا گذاشت، افزود: مطالبه مردم در تشییع شهدای مقاومت انتقام سخت از آمریکا بود.
کد خبر: ۸۱۲۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹ 10 January 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: سردار سرتیپ پاسدار «غلامحسین غیب پرور»، امروز (جمعه 20 دی) در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شیراز با اشاره به اینکه احیای اتحاد ملی و از بین رفتن فتنه ها از جمله دستاوردهای شهادت سردار سلیمانی در عرصه ملی است، گفت: امید به آینده از دیگر دستاوردهای شهادت این شهید والامقام است.

 

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی «امام علی (ع)» با اشاره به اینکه بیداری اسلامی که در منطقه شکل گرفته است، نتیجه شهادت شهید سلیمانی است، تاکید کرد: کشورهای منطقه یارای مقابله با آمریکا را نداشتند اما این توان را امروز در خود می بینند.

 

فرمانده قرارگاه امنیتی «امام علی (ع)» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ایجاد وحشت در میان آمریکا و هم پیمانان وی و افزایش تعامل ایران در منطقه از جمله دستاوردهای شهادت شهید سلیمانی در عرصه بین المللی است، یادآور شد: انگیزه برای نابودی اسرائیل بیشتر شده است و این هم یکی دیگر از دستاورهای شهادت شهیدان مقاومت است.

 

وی با اشاره به اینکه ترامپ دورغ می گوید که به دنبال صلح است، افزود: مردم ایران باید هوشیار باشند که فریب دروغگو را نخورند.

 

سردار غیب پرور با تاکید بر اینکه «عین الاسد» بزرگترین و مجهزترین پایگاه آمریکایی در منطقه بود که به «عین الجسد» تبدیل شد و همانطور که رهبر معظم انقلاب هم فرمودند، این تنها یک سیلی به آمریکا بود.

 

وی با اشاره به اینکه در موج اول حمله به سوی پایگاه نظامی آمریکا، 15 موشک شلیک شد که هدف آن نابودی تجهیزات بود و قصدی برای کشتن فردی نداشتیم که اگر چنین بود می توانستیم بیش از پنج هزار نفر کشته از این حمله به جا بماند.

 

سردار غیب پرور با یادآوری این مطلب که شهید سلیمانی در ولایت، ذوب بود و در جنگ های مختلف پیروزی های زیادی از خود به جا گذاشت، افزود: مطالبه مردم در تشییع شهدای مقاومت انتقام سخت از آمریکا بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار