آیت الله لطف الله دژکام در خطبه‌های پیش از نماز جمعه بیان کرد: انتقام سخت در انتظار آمریکا است و باید هدف از این انتقام سخت مشخص باشد و یکی از این اهداف می‌تواند پایان دادن حضور آمریکا در آسیا و فسادهایی باشد که آمریکا در آسیا ایجاد کرده است.
کد خبر: ۸۱۲۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵ 10 January 2020

تابناک فارس به نقل از مهر: آیت الله لطف الله دژکام در خطبه‌های پیش از نماز جمعه بیان کرد: انتقام سخت در انتظار آمریکا است و باید هدف از این انتقام سخت مشخص باشد و یکی از این اهداف می‌تواند پایان دادن حضور آمریکا در آسیا و فسادهایی باشد که آمریکا در آسیا ایجاد کرده است.

امام جمعه شیراز افزود: در این هدف گذاری اسرائیل فراموش نشده است و این جرسومه فساد به زودی از منطقه خارج خواهند شد البته قدرت نظامی تنها عامل بیرون راندن آمریکا نیست بلکه باید تمامی توان در کنار توان نظامی نسبت به اخراج استکبار از منطقه استفاده شود.

آیت الله دژکام خاطرنشان کرد: دشمن شناسی نیز یکی از ویژگی‌های است که در کلام رهبری همواره محسوس بوده و همواره مقام معظم رهبری بر دشمن شناسی تاکید داشته‌اند.

وی با اشاره به حوادث آبان ماه بیان کرد: برخی به بهانه مشکلات اقتصادی در آبان ماه به خیابان‌ها ریختند و با دست درازی به اموال عمومی به دنبال تخریب خدمات جمهوری اسلامی بودند.

او با اشاره به اینکه در انتخابات اهداف اسلامی باید مدنظر داوطلبان باشند، متذکر شد: برخی در انتخابات نباید به بهانه اینکه فردی در ستاد انتخاباتی یک داوطلب حضور در مجلس هستند به آنان رانت‌های اطلاعاتی و اقتصادی داده شود بلکه باید اهداف انقلاب اسلامی مدنظر افراد باشد.

امام جمعه شیراز به رسانه‌های جمعی نیز توصیه کرد: رسانه‌های مختلف باید با اشاره به شهادت قاسم سلیمانی و سخنان مقام معظم رهبری نسبت به هدف گذاری و مطالبه گری در انتقام سخت مد نظر تمامی آحاد جامعه باید باشد تا شاهد بیشترین ضربه به استکبار جهانی باشیم.

وی با اشاره به اینکه باید نحوه جنگ نرم در کشور آموزش داده شود عنوان کرد: تدبیر در جنگ نرم بسیار حائز اهمیت است و اگر اموزشهای لازم در کشور در نظر گرفته نشود شاهد هستیم که در جنگ نمی‌توان مقابله کرد.

او با اشاره به انتخابات اسفند ماه متذکر شد: اکنون فرصت بسیار خوبی برای ضربه زدن به دشمنان است و مردم می‌توانند با حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب افراد اصلح در انتخابات شاهد حضور افرادی توانمند در مجلس هستیم و این افراد یاران توانمندی برای رهبری خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار