نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به حمله موشکی ایران به پایگاه هوایی اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به "عین الاسد" ،ادامه داد:جمهوری اسلامی برای گرفتن انتقام خون شهید سلیمانی هیچ درنگی نخواهد کرد، اگرچه با یک عملیات موشکی به فرموده رهبری سیلی به صورت آنها زد شد، اما انتقام سخت‌تری در انتظار آمریکایی‌ها است.
کد خبر: ۸۱۲۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹ 10 January 2020

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:محمد جواد جمالی نوبندگانی با اشاره به تهدید ترامپ در هدف قرار دادن 52 نقطه فرهنگی کشور، گفت: رفتار ترامپ یک حرکت و اقدام تروریستی خلاف همه قوانین بین‌المللی است و شورای عالی امنیت عراق که کشور میزبان بوده است، این موضوع را محکوم کرده است.

وی افزود: همانطور که آقای ظریف هم گفتند، تهدید به هدف قراردادن مکان‌های فرهنگی یک جرم و جنایت جنگی است، ترامپ یاوه گوی می کند؛شهید سلیمانی همیشه رو بازی می کرد و همه می دانستند که مثلا الان در عراق حضور دارد و در تلویزیون ها هم تصویر ایشان را نشان می دادند که این سردار مقاومت الان در کدام شهر است.

 

نماینده مردم فسا در مجلس با بیان اینکه ترامپ به بن‌بست رسیده و مجبور است که چیزی بگوید تا در انتخابات آینده به دردش بخورد،تاکید کرد: برخلاف آن صحبت هایی که ترامپ می کرد که اوباما می خواهد به خاطر استفاده مناسب در انتخابات، جنگ افروزی کند؛ خودش این کار را کرده است و حالا هم می خواهد به همین حد محدود کند.

وی ادامه داد: اما اینکه اعلام می کند نقاط ایران و مراکز فرهنگی را می‌زند برای اینکه بخواهد بعضی‌ها را در کشور که نسبت به بعضی مراکز فرهنگی موضع دارند آنها را از وحدتی که در جامعه وجود دارد که بعد از شهادت حاج قاسم مستحکم تر شده است،خارج کند و انسجام ملت را از بین ببرد و دو دستگی ایجاد کند و از این فضا هم به دنبال نفاق می گردد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اقدام مجلس برای تصویب طرح "اقدام متقابل" ایران علیه آمریکا ،مطرح کرد:این اقدام پاسخ دقیق و مطالبه مردم ایران در انتقام سخت و کوبنده بود و مقام معظم رهبری هم در این موضوع از مجلس و همچنین پارلمان عراق تمجید کردند.

وی با اشاره به حمله موشکی ایران به پایگاه هوایی اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به "عین الاسد" ،ادامه داد:جمهوری اسلامی برای گرفتن انتقام خون شهید سلیمانی هیچ درنگی نخواهد کرد، اگرچه با یک عملیات موشکی به فرموده رهبری سیلی به صورت آنها زد شد، اما انتقام سخت‌تری در انتظار آمریکایی‌ها است.

جمالی نوبندگانی با بیان اینکه پایان حضور آمریکا در منطقه خواسته رهبری معظم ، مردم ایران و همه آزادیخواهان است، مطرح کرد: وحشتی که در دل آمریکا بوجود آمده خود مرگ تدریجی را برایشان رقم می زند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به توئیت ترامپ در موضوع حمله به 52 نقطه ایران تصریح کرد: زیرساخت فرهنگی ساختمان نیست که آمریکا بتواند به راحتی از بین ببرد، رفتارها ،منشا و عادات و آداب و رسوم فرهنگ کشور ما فرهنگ را می سازد و این اقدامات نمی‌تواند زیرساخت‌های فرهنگی یک ملت بزرگ را از بین ببرد.آمریکا فکر می کرد با نفوذ بر منطقه می‌تواند فرهنگ مردم منطقه را تغییر دهد یا نابود کند، فرهنگ مقوله ای است که با همه زوایای زندگی مردم سروکار دارد و قابل بمباران کردن نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار