مدیرکل هواشناسی استان فارس گفت: پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که از شنبه شب ۲۱ دی ماه با خروج سامانه بارشی از استان، افت دما در استان قابل ملاحظه باشد و در اکثر نقاط استان دما به زیر صفر درجه برسد.
کد خبر: ۸۱۳۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷ 11 January 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:مسعود دهملایی افزود: تا امشب و نیمه‌های شب در قسمت‌های شمال و برخی نقاط مرکزی استان، همچنان بارش را خواهیم داشت که این بارش‌ها در شمال و ارتفاعات مرکز به صورت برف خواهد بود.
وی ادامه داد: از بعدازظهر امروز در مناطق جنوبی استان با کاهش بارش و خروج سامانه بارشی مواجه خواهیم بود.

میزان بارش برف و باران در فارس
مدیرکل هواشناسی استان فارس گفت: تا ساعت ۹:۳۰ امروز وضعیت بارش برف در نقاط مختلف استان در آباده یک سانتی‌متر، اردکان ۱۹ سانتی‌متر، ارسنجان ۲ سانتی‌متر، اقلید ۱۲ سانتی‌متر، ایزدخواست یک سانتی‌متر، بوانات ۶ سانتی‌متر، تخت جمشید سه سانتی‌متر، درودزن سه سانتی‌متر، زرقان سه سانتی‌متر، صفاشهر پنج سانتی‌متر، شهرک گلستان شیراز سه سانتی‌متر و شیراز یک سانتی متر بوده است.
دهملایی اظهارکرد: همچنین بیشترین میزان بارش‌های باران اخیر در استان مربوط به اردکان مرکز سپیدان با ۴۱ میلی‌متر، قیروکارزین با ۳۷ میلی‌متر، جهرم با ۳۳ میلی‌متر، کازرون با ۳۰ میلی‌متر، فیروزآباد با ۳۰ میلی‌متر، شهرک گلستان شیراز با ۲۸ میلی‌متر و درودزن با ۲۸ میلی‌متر بوده است.
وی ادامه داد: در نورآباد ممسنی نیز ۲۴میلی‌متر، خفر ۲۳ میلی‌متر، تخت جمشید ۲۲ میلی‌متر، فسا ۲۱ میلی‌متر، شیراز و زرقان ۱۹ میلی‌متر بارش باران داشته‌ایم.

برچسب ها: بارش ، باران ، برف ، کاهش دما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار