معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به دستگیری فردی متهم به اسیدپاشی، گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته و ادعای متهم، اختلال اعصاب و روان عامل اصلی اسیدپاشی بوده است.
کد خبر: ۸۱۳۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸ 11 January 2020
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به دستگیری فردی متهم به اسیدپاشی، گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته و ادعای متهم، اختلال اعصاب و روان عامل اصلی اسیدپاشی بوده است.

به گزارش ایرنا؛ حسین بشری بیان کرد: این فرد به علت بیماری اعصاب و روان دارو مصرف می‌کند و در صورت صلاحدید مقام قضایی، برای بررسی میزان ناراحتی روانی، پرونده تحویل پزشکی قانونی همدان می‌شود.

وی ادامه داد: متهم حدود هشت سال پیش از همسر خود جدا شده و گویا این موضوع نیز در ناراحتی اعصاب و روان این فرد تاثیر داشته است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان همدان یادآوری کرد: متهم حدود ۳۵ ساله با تهیه اسید و ریختن آن داخل سرنگ اقدام به پخش اسید به پشت لباس دختران می‌کرد.

بشری بیان کرد: تاکنون متهم به سه فقره اسید پاشی اعتراف کرده و در بازجویی از منزل وی نیز آلات و ادوات جرم کشف شده است.

وی اضافه کرد: در ۲ فقره اسیدپاشی هیچگونه آسیبی به افراد وارد نشده و تنها در یک مورد آسیب سطحی رخ داده است.

بشری اظهار داشت: اسید پاشی با سه انگیزه انتقام جویی فردی، مسائل سیاسی و بروز ناراحتی‌های روحی و روانی صورت می‌گیرد و برخی افراد به علت بیمار‌های روحی، اختیار کنترل رفتار خود را از دست داده و اقدام به این تخلف می‌کنند.

به گزارش ایرنا، ظهر روز گذشته فرمانده انتظامی استان همدان در گفت: وگوی اختصاصی با ایرنا اعلام کرد که عوامل انتظامی در یک عملیات ضربتی فردی که در شهر همدان اقدام به اسید پاشی کرده بود را دستگیر و برای ادامه بازجویی تحویل پلیس آگاهی دادند.

سردار بخشعلی کامرانی صالح بیان کرد: پس از دریافت اخباری مبنی بر اسید پاشی موضوع بی درنگ پیگیری شد و طبق تحقیق پلیس، متخلف با استفاده از سواری پراید به صورت پنهانی اقدام به پخش اسید به پشت لباس چند دختر کرده بود که تنها به یکی از آن‌ها آسیب جزیی وارد شده و مابقی حتی از پخش اسید به پشت لباس شان مطلع نمی‌شوند.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: با یک کار اطلاعاتی دقیق خودروی متهم و محل اختفا او شناسایی و پس از دستگیری آلات و ادوات جرم نیز از او کشف شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار