با پایان یافتن بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی یک منبع آگاه در حوزه انتخابیه لامرد و مهر در استان فارس از تأیید 5 نفر خبر داد.
کد خبر: ۸۱۳۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ 12 January 2020

تابناک فارس به نقل از ایلنا:بر اساس خبرهای دریافتی 5 نفر از مجموع 26 نامزد نام نویسی کرده در حوزه انتخابیه لامرد و مهر تایید شده و صلاحیت بقیه رد یا احراز نشده است.

برپایه این گزارش درحالی که پیش‌تر برخی جریان‌های سیاسی از رد صلاحیت سید محسن علوی نماینده فعلی مجلس خبر داده بودند اما خبرها حاکی از تأیید شدن وی است.

فهرست غیررسمی منتسب به تأیید صلاحیت شدگان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لامرد و مهر به شرح زیر است:

حسن آرایش (کارمند)

سید محسن علوی (فرزند وزیر کنونی اطلاعات و نماینده فعلی لامرد و مهر)

سید موسی موسوی (نماینده دوره نهم شهرستان های لامرد و مهر)

محمد نیشتری(کارمند اداره کار شهرستان مُهر و رئیس سابق اداره کار گراش)

سید عبدالمناف هاشمی (شغل آزاد)

هیات نظارت بر انتخابات استان و هیات مرکزی نظارت از اول دی به صورت مشترک بررسی صلاحیت همه داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم تایید شده یا رد شده در هیات اجرایی را آغاز کردند و این نتایج امروز به صورت محرمانه به فرمانداری اعلام شد و فرمانداری‌ نیز این نتیجه را محرمانه به همه داوطلبان ابلاغ می‌کند.

داوطلبانی که صلاحیت‌شان در هیات اجرایی تایید شده و در مرحله نظارت رد صلاحیت شده‌اند، از امروز تا ۲۶ دی‌ماه فرصت دارند که اعتراض خود را همراه با مدارک و مستندات لازم به هیات نظارت استان فارس یا شورای نگهبان تحویل دهند. این شکایات پس از مدت ۲۰ روز بررسی می‌شود و 11 بهمن شورای نگهبان نتایج مرحله سوم بررسی صلاحیت را به داوطلبان اعلام می‌کند.

افرادی که در مرحله سوم رد صلاحیت شوند می‌توانند شکایت کنند و شورای نگهبان یک هفته وقت دارد این شکایت‌ها را بررسی کند و نتیجه قطعی بررسی ها نیز ۲۲ تا ۲۳ بهمن به مردم اعلام می‌شود.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲ اسفندماه ۹۸ در سراسر کشور برگزار می‌شود و همزمان با این انتخابات در استان‌های تهران،‌ خراسان رضوی، خراسان شمالی، فارس و قم اولین انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

این لیست به روزرسانی می شود...

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار