فرماندار شیراز گفت: بر اساس قانون فرمانداری شیراز تنها می تواند رد یا تایید صلاحیت داوطلبان را به خود داوطلب اعلام کند.
کد خبر: ۸۱۳۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۲ 12 January 2020

تابناک فارس به نقل از مهر:محمدرضا امیری بعد از یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: تعیین احراز صلاحیت داوطلبان مجلس شورای اسلامی در هیأت نظارت صورت پذیرفته است و فرمانداری شیراز نمی‌تواند درصد رد یا تأیید صلاحیت افراد را اعلام کند.

وی افزود: شورای نگهبان برای اعتراض نسبت به عدم احراز صلاحیت داوطلبان شرکت در مجلس شورای اسلامی ٢٠ روز مهلت تعیین کرده است و داوطلبان می‌توانند از بیست و یکم دی ماه با مراجعه به هیأت نظارت شکایت خود را اعلام کنند.

امیری خاطرنشان کرد: افراد می‌توانند طی ۵ روز با مراجعه به هیأت نظارت شکایت خود را مبنی بر عدم احراز صلاحیت ابراز کنند تا در مهلت قانونی تعیین شده نسبت به رسیدگی به این اعتراض اقدام شود.

وی افزود: فرمانداری شیراز در روز اعلام نتایج احراز صلاحیت به ٣٣٩ نفر نامه تعیین صلاحیت داده و پیشتر نیز ٣٨ نفر از شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داده بودند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
بسم الله الرحمن الرحیم
ربنا اخرجنا هذه القریه الظالم اهلها واجعل لنا من لدنک ولیا واجعل لنامن لدنک نصیرا لاتجعلنا مع القوم الضلمین.
{{از ریاست امام جمعه وسپاه پاسداران و استانداری ونیروی انتظامی محترم شهر شیراز وحرم مطهر شاه چراغ علائ الدین تراول سومین شهرمذهبی
گاهی از خود می پرسم آیا درتشکیلات اجتماعی مقررات درستی در شیراز وجود دارد آ یا قوانین ومقرات آ ن طوری که باید باشند وجود خارجی پیدا میکند.حق حیات مردم شیراز بعضی سئوال میکنند مسئولیت پاک سازی شهر دیوار ها وپل مطهری از طرف فلکه مطهری ب گلشن یا کلش سمت راست حدود 20 متر شعار وبعد وحتی نقاشی آلت تناسلی زن ومرد همراه باشهار نقاشی کشید شد هم به زبان فارسی وانگلیسی هم نوشته اند باید شخص بیاید شعار های حدود 20 متراست پاک کنئ بهتر از بهتر وزشت می شودخواهشمندم هستم والتماس دارم از تمامی سرپرستان شهر شیراز که مرکز استان فارس است از کسانی که مسئول زیبا سازی شهر شیراز هستند این مورد را پاک سازی دستور لازم را بدهید با تشکر یک ایرانی مسلمان.}} .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار