دیدار تیم‌های علم و ادب و فجر سپاسی شیراز به دلیل شرایط نامساعد جوی لغو شد.
کد خبر: ۸۱۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹ 13 January 2020

تابناک فارس به نقل از تسنیم: بازی تیم‌های علم و ادب و فجر سپاسی شیراز که قرار بود در چارچوب دیدارهای هفته نوزدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور از ساعت 14 امروز (دوشنبه) در تبریز برگزار شود، به دلیل بارش برف و شرایط نامساعد جوی لغو شد.

این بازی در حالی به فردا موکول شد که از صبح امروز بارش برف در تبریز آغاز شده بود اما از ساعت‌ها قبل از شروع دیدار دو تیم، مسئولان مربوطه به دنبال آماده کردن زمین بودند. دو تیم نیز وارد زمین شده بودند اما به خاطر بدتر شدن شرایط جوی، داور و مسئول برگزاری این مسابقه (نماینده فدراسیون) تصمیم به لغو این دیدار گرفتند.

* لغو این دیدار در حالی از سوی مسئولان برگزاری بازی اعلام شد که تماشاگران و اعضای دو تیم بیش از یک ساعت بلاتکلیف ماندند. با این حال مسئولان تیم میزبان خواستار برگزاری بازی و مسئولان فجر سپاسی خواستار لغو آن بودند.

* در حالی که همه منتظر تعیین تکلیف این دیدار از سوی مسئولان برگزاری بودند، بازیکنان تیم فجر سپاسی با حضور در زمین برف‌بازی کردند.

* علی‌اصغر خلیلی، مسئول برگزاری این بازی پس از اعلام خبر لغو این دیدار حاضر به گفت‌وگو با اصحاب رسانه نشد.

 

 

بیشتر بخوانید
تبریز| محرومیت 4 ساله برای بازیکن علم و ادب/ قعرنشین لیگ یک مدافع دوپینگی خود را از دست داد

تساوی خانگی علم و ادب شهرداری تبریز مقابل آلومینیوم اراک در دیداری پرحاشیه

لیگ دسته اول فوتبال| مس رفسنجان فرصت صعود به صدر را از دست داد/ پیروزی علم و ادب، ملوان را به قعر فرستاد

* با توجه به شرایط جوی، پیش‌بینی می‌شود فردا نیز ورزشگاه شهید توانا مهیای برگزاری این دیدار نباشد اما باید دید مسئولان مربوطه چه تصمیمی خواهند گرفت.

  • مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی با اعلام اینکه تیمش یک روز زودتر به تبریز آمده بود، از ضرر مالی تیمش به خاطر لغو پرواز و اقامت در هتل ابراز ناراحتی کرد.
  • به گزارش تسنیم، تاکنون زمان برگزاری این دیدار از سوی مسئولان مربوطه اعلام نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار