مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس از استقبال جدی استان فارسی‌ها از سامانه جامع روابط کار خبر داد.
کد خبر: ۸۱۳۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳ 13 January 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سهراب مختاری با اشاره به هدف توسعه خدمات رسانی به شکل مدرن‌تر و الکترونیکی به جامعه کارگری وکارفرمایی، گفت: اطلاع رسانی و جلسات هماهنگی با تشکلات عالی کارگری وکارفرمایی ضمن ابلاغ برنامه‌ها و رویه به ادارات شهرستانی در سراسر استان فارس صورت گرفته و بستری را فراهم کرده تا جامعه هدف اداره‌کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی بتوانند با ثبت اطلاعات فردی و کارگاهی در سامانه جامع روابط کار احراز هویت کنند.

او با بیان اینکه استان فارس با بیشترین استقبال عمومی در جامعه هدف قرار دارد، افزود: این استان در رتبه نخست در کل کشور قرار گرفته است.

مختاری با بیان اینکه این سامانه دارای تمامی زیر بخش‌های اجرایی در ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با هدف شفاف سازی است، گفت: با استفاده از این سامانه کارفرمایان و کارگران می‌توانند خدمات بهتر و سریع‌تر و شفاف تری را دریافت کنند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: کارفرمایان وکارگرانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند، با ارائه مدارک شناسایی و مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت اقدام به ثبت نام و احراز هویت فردی کرده و کد رهگیری و رمز ورود به سامانه را اخذ کنند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار