نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها بدانند که با هر دور جدید تحریم ملت ایران مقاوم تر، خودکفاتر و قوی تر می شوند. آنها به اهداف شان نرسیده اند، شکست خورده اند و برای جبران این شکست دست به هر نوع ماجراجویی می زنند.
کد خبر: ۸۱۴۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 14 January 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:محمد جواد جمالی با اشاره به تحریم های آمریکا گفت: تحریم هایی که آمریکا علیه ما داشته است، سنگین، همه جانبه و هوشمندانه بوده است و هیچ حوزه ای نبوده است که آنها ما را تحریم نکرده باشند.

 

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حالا آنها فلان سنگ یا فلان فلز یا فلان فرد در کشور ما را به لیست تحریم ها اضافه می کنند، آن هم برای اینکه دیگ تحریم را گرم نگه دارند و جو روانی که همراه تحریم علیه ملت ایران است، همچنان زنده نگه داشته شود.

 

وی با بیان اینکه تحریم های جدید آمریکا ارزش خاصی ندارند، تصریح کرد: تکلیف تحریم های جدید آمریکا معلوم است البته آنها ممکن است 100 شرکت دیگر را نیز مشمول تحریم کنند، مهم نیست چرا که به جایی نمی رسند چرا که آنها مسایل دارویی و نفت ما و وزیر خارجه ما را تحریم کردند به جایی نرسیدند، فقط هدف شان این است که جنگ روانی را علیه ما تقویت کنند و هر از چند گاهی با ریز کردن موارد تحریم های جدیدی را اعمال کنند.

 

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خبرهایی داریم که آمریکایی ها در درون خودشان به این نتیجه رسیده اند که این تحریم ها نتیجه مورد نظر را برای آنها نداشته است و به اهداف شان نرسیده اند، این در حالی است که رقبای آنها بازار ایران را از چنگ شان درآورده اند، حتی در صحبت های برایان هوک نیز دیدیم که سخن از عدم تاثیر تحریم ها بر ایران کردند.

 

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها بدانند که با هر دور جدید تحریم ملت ایران مقاوم تر، خودکفاتر و قوی تر می شوند. آنها به اهداف شان نرسیده اند، شکست خورده اند و برای جبران این شکست دست به هر نوع ماجراجویی می زنند./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار