با حضور استاندار فارس مسائل و مشکلات یک واحد تولیدی بررسی شد.
کد خبر: ۸۱۴۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹ 14 January 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: عنایت الله رحیمی در ادامه بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی استان از کارخانه استیل البرز بازدید کرد.

او در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: این واحد تولیدی در زمینه تولید انواع سینک ها و شیر آلات در استان فارس فعالیت می کند و بیش از ۴۰۰ نفر اشتغال زایی کرده و از مجموعه های موفق تولیدی کشور محسوب می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه این واحد تولیدی با مشکلاتی در حوزه بیمه و مالیات مواجه است ، عنوان کرد: در جلسه ای که با حضور اعضا کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در محل این کارخانه تشکیل می‌شود تصمیم گیری های لازم انجام شده و این موانع مقدماتی و خرد نیز رفع خواهد شد.

استاندار فارس همچنین بر تمایل مدیریت ارشد استان به تشویق سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در راستای توسعه این واحدهای تولیدی تاکید کرد و افزود: بی شک این اقدامات علاوه بر افزایش اشتغال تولید ثروت را نیز افزایش خواهد دهد‌.

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود از راه اندازی واحد و مجتمع های تولیدی مادر همچون آلومینیوم جنوب در منطقه لامرد، کارخانه کربنات سدیم در فیروز آباد، ذوب آهن پاسارگاد و... اشاره کرد و یاد آور شد: در سالی که به نام رونق تولید نامگذاری شده است توانستیم به رغم تنگناهای اقتصادی موجود در کشور از تعطیلی واحدهای تولیدی که با مشکلاتی مواجه بودند جلوگیری کنیم و همچنین بعضی واحدهای تعطیل شده را به چرخه تولید بازگردانیم.

او همچنین از افتتاح پروژه های قابل توجهی در دهه فجر امسال خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار