فاز اول پروژه هوشمند سازی پایانه های برون شهری در شیراز آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۱۴۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲ 14 January 2020

تابناک فارس به نقل از ایلنا:رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز گفت: توسعه و سهولت دسترسی مردم به خدمات، رویکرد بسیار مهمی بوده که مورد توجه شورای اسلامی شهر شیراز است.

نواب قائدی در آیین آغاز به کار این پروژه مبادی ورودی شهر و همچنین پایانه ها و... که به نوعی میزبان مسافران می باشند را معرف شهر دانست و بیان داشت: از شکل ظاهری ورودی ها تا کیفیت خدمات و نحوه برخورد پرسنل، باید متناسب با شان و منزلت شهر شیراز باشد و تکریم مسافران در همه حال مد نظر باشد.

قائدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بخش خصوصی و شرکت های فعال در حوزه حمل و نقل برای مجموعه شورا و شهرداری دارای ارزش و اهمیت هستند، اظهار داشت: بر همین اساس طرحی در کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز به منظور خصوصی سازی پایانه ها آماده کرده ایم که امیدواریم به افزایش کیفیت خدمات به مردم منتهی شود.

عضو شورای شهر شیراز در ادامه به طرح ساخت پایانه های جدید چند منظوره اشاره کرد و افزود: قرار گیری مدهای مختلف حمل و نقلی در کنار یکدیگر می تواند مجموعه ارزشمندی را بوجود آورد که منجر به افزایش کیفیت خدمات به مردم شود.

قائدی در پایان با تصریح بر اینکه در حال حاضر 20 وب کیوسک در پایانه مسافربری شهید کاراندیش نصب و راه اندازی شده است، گفت: در صدد هستیم که این وب کیوسک‌ها در نقاط پر تردد شهر نیز نصب و راه اندازی شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار