رییس هیات کشتی استان فارس از آمادگی شیراز برای برگزاری پیکار‌های بین المللی کشتی فرنگی خبر داد.
کد خبر: ۸۱۴۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵ 15 January 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:محمد موسایی گفت: با تعاملی که با استانداری فارس و مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس داشتیم، تمام شرایط برای برگزاری چهلمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی در شیراز فراهم شد.

او افزود: قرار است در این پیکار‌ها طی مراسمی بازوبند پهلوانی استان فارس به امید نوروزی قهرمان سابق المپیک ۲۰۱۲ لندن و دارنده نشان‌های طلا مسابقات جهانی ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ اهدا شود.

رییس هیات کشتی استان فارس اضافه کرد: تماشای رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی که به میزبانی سالن شهید دستغیب شیراز برگزار می‌شود، برای علاقمندان رایگان است و برای تیم‌های خارجی نیز هتل‌های پنج ستاره در نظر گرفته شده و کشتی گیران از مکان‌های تاریخی و فرهنگی شیراز بازدید خواهند کرد.

موسایی گفت: از مسئولان صدا و سیمای استان فارس به دلیل حمایت ویژه از ورزش کشتی تشکر می‌کنم و قرار شده مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه‌های شبکه سه و سیمای مرکز فارس به صورت مستقیم برای علاقمندان به کشتی پخش شود.

چهلمین دوره پیکار‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی که برای نخستین بار میزبانی آن بر عهده شیراز خواهد بود، روز‌های دوم تا چهارم بهمن برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار