رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با ابراز همدردی با قربانیان دو حادثه اخیر، واقعه‌ی کرمان را ناشی از بی‌تدبیری مسؤولان دانست و خواستار بررسی دلایل سقوط هواپیمای اکراینی و اطلاع‌رسانی صادقانه به مردم شد.
کد خبر: ۸۱۴۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳ 15 January 2020

تابناک فارس به نقل از ایلنا:سید عبدالرزاق موسوی با اشاره به دو حادثه ناگوار و یک حادثه طبیعی در هفته گذشته، گفت: در مراسم تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جمعی از هموطنان ما در شهر کرمان جان باختند که بدون تعارف باید آن را نتیجه بی‌تدبیری مسؤولان بدانیم.

وی با تأکید بر اینکه باید توجه بیشتری به ارزش جان انسان‌ها داشته باشیم، تصریح کرد: لازم است در هر مناسبتی تمهیداتی اندیشیده شود که شاهد چنین خسارت‌های زیان‌باری نباشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به حادثه سقوط هواپیمای اکراینی در تهران، اظهار داشت: این حادثه سنگین و تأسف‌بار منجر به جان باختن و شهادت تعداد زیادی از جوانان و نخبگان استان و کشور ما و همچنین تعدادی از اتباع کشورهای دیگر شد که کل ملت را در اندوه عمیقی فرو برد.

موسوی با بیان اینکه همه مسؤولان در خصوص این حادثه و غم‌انگیز ابراز تأسف کرده‌اند، تصریح کرد: با این حال ما انتظار داریم که در یک فضای منطقی علت یا علل این حادثه مرگ‌بار را بررسی کنند و همانگونه که مقام معظم رهبری هم تأکید داشته‌اند، صادقانه به اطلاع مردم برسانند.

رئیس شورای شهر شیراز در پایان به شرایط بسیار دشوار مردم استان سیل سیستان و بلوچستان در پی وقوع سیل اخیر و تلاش‌های همه آحاد مردم در سراسر کشور برای کمک‌رسانی به مردم این مناطق اشاره کرد و بیان داشت: شهرداری شیراز نیز برای کمک به سیل‌زدگان جنوب شرق کشورمان تلاش‌هایی را انجام داده که امیدوارم به موقع به این مردم رسانده شود و در کاهش مشکلات بخشی از هموطنان‌مان مؤثر واقع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار