شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس اعلام کرد که بعد از اقامه نماز جمعه این هفته در سراسر استان فارس، راهپیمایی حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۱۴۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶ 16 January 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس طی اطلاعیه‌ای با اشاره به برگزاری راهپیمایی حمایتی از سپاه پاسداران انقلاب در فارس، زمان این راهپیمایی را بعد از اقامه نماز جمعه اعلام و از مردم برای شرکت در این رویداد دعوت کرد.

براساس اعلام این نهاد، راهپیمایی در شیراز حد فاصل بست شهید آیت‌الله دستغیب حرم شاهچراغ(ع) تا چهارراه پیروزی برگزار می‌شود.

در اطلاعیه این شورا آمده است:

" بسـم الله الـرحمـن الـرحیـم

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس اعلام می دارد که پس از اقامۀ نماز دشمن شکن عبادی ـ سیاسی جمعه این هفته ( ۲۷ دی ماه ) راهپیمایی سراسری در حمایت مردمی از اقدام شجاعانه و باصلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شکستن هیمنۀ پوشالی طاغوت اعظم ، آمریکای جانی و پشتیبانی از مؤلفه های قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در تقابل با دشمنان کینه توز کشور و پاسداشت مجاهدت های خالصانه و شبانه روزی نیروهای مسلح ارزشی و مردمی جمهوری اسلامی ایران خاصّه سپاه مقتدر و مایۀ مباهات پاسداران انقلاب اسلامی به لحاظ شرایط ناشی از سقوط هواپیمای مسافربری و موج سواری رذیلانه سردمداران خون آشام شیطان بزرگ و مزدوران منطقه ای آن و همچنین ابراز و اعلام همدردی و تکریم خانواده های داغدار توأم با محکومیت هتاکی های بی شرمانه ساختار شکنان و وقاحت سفیر خبیث انگلیس مکار و روباه صفت، برگزارخواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در خاتمه از ملت همیشه در صحنه و قدرشناس استان دعوت می کند تا با حضور مثال زدنی و حماسی خود در این راهپیمایی سراسری که پس از اقامۀ نماز دشمن شکن عبادی ـ سیاسی جمعه این هفته ( ۲۷ دی ماه) برگزار می شود؛ از مؤلفه‌های قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و حافظان نظم و امنیت عمومی حمایت کنند.

این مراسم در شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه از بست شهید آیت الله دستغیب(ره) حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) به سمت چهار راه پیروزی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار