سلیمان مهدوی ظهرامروز در گرد‌همایی دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر فارس اظهار کرد: کاندیدا‌های انتخابات باید ملی فکر کرده و به دور از حزب و جناح خاص عمل کنند.
کد خبر: ۸۱۴۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۵ 16 January 2020

تابناک فارس به نقل از فارس: سلیمان مهدوی ظهرامروز در گرد‌همایی دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر فارس اظهار کرد: کاندیدا‌های انتخابات باید ملی فکر کرده و به دور از حزب و جناح خاص عمل کنند.

وی مهم‌ترین وظایف شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرایی را سالم‌سازی و کارآمد کردن دستگاه‌های اجرایی دانست و افزود: اگر شوراهای امر به معروف و نهی از منکر بر اساس قوانین و مقررات و دستورالعمل‌ها به وظایف خود عمل کرده و کار نظارت و پیگیری مداوم را به درستی انجام دهند شاهد کاهش مشکلات هستیم.

مهدوی خاطرنشان کرد: مبنای کار در شوراهای امر به معروف و نهی از منکر اعلام خطاها و مشکلات به مدیران براساس کرامت انسانی بوده و قصد ما بردن آبروی افراد نیست.

این مسؤول تصریح کرد: با توجه به گستردگی کار در استان، یکی از رویکردهای این ستاد را تشکیل کمیته های تخصصی در دستگاه‌های اجرایی است، و دراین راستا تاکنون کمیته‌های قضایی، جهاد کشاورزی و وزارت نفت تشکیل شده و سایر کمیته‌ها نیز در آینده تشکیل می‌شوند.

مهدوی بیان داشت: تشکیل گروه‌های یاوران معروف و طلایه داران توسط شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

رئیس نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس درادامه این نشست بر تلاش شوراهای امربه معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرای استان به منظور تحقق مدیریت جهادی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: نهادینه شدن مدیریت جهادی در مدیریت اجرایی کشور مشکلات را به حداقل می‌رساند.

سردار لطف الله یداللهی اضافه کرد: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر شرایط را به گونه‌ای فراهم سازند که در صورت وجود هرگونه نقصان یا مشکلی بتوانند موارد را بدون هیچگونه واهمه‌ای به مدیران دستگاه‌ها تذکر دهند و مدیران نیز در صدد رفع آن برآیند.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک فریضه الهی و وظیفه همگانی است و همه باید در این زمینه نقش خود را ایفا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار