سرمربی تیم فوتسال حفاری:
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری پس از برد تیمش در اولین بازی از مرحله پلی‌آف مقابل مس سونگون، گفت: فکر می‌کنم برگرداندن بازی در ۴۰ ثانیه پایانی می‌تواند یک معجزه باشد.
کد خبر: ۸۱۴۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 17 January 2020

کیاوش علاسوند پس از برد تیمش در اولین دیدار از مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال کشور برابر مس سونگون، اظهار کرد: بازی در هر دو نیمه فوق‌العاده بود و همه سنگ تمام گذاشتند. از تماشاگران هم تشکر می‌کنم که بسیار از تیم حمایت کردند.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم برگرداندن بازی در ۴۰ ثانیه پایانی می‌تواند یک معجزه باشد. در لحظات پایانی فوق‌العاده بودیم. ما خواستیم و در نهایت بازی را به تساوی کشاندیم. خواست همه این بود که در این دیدار به نتیجه برسیم و فارغ از تمام مسائل مالی و اتفاقاتی که هفته‌های قبل افتاده بود، واقعا بازیکنانم خواستند که در این بازی برنده شوند.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در شانس مجددی که به ما رسیده است، با موفقیت از میدان خارج شویم. در نخستین دیدار پلی‌آف واقعا استفاده بهینه را داشتیم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم در دیدار دوم نیز موفق به برد شویم و جزو چهار تیم قرار بگیریم. تیم مس نیر فوق‌العاده است و دیدید که این تیم در کسری از ثانیه توانست دو گل بزند که این نشان از تجربه آن‌ها بود. اما بازیکنانم در ۴۰ ثانیه پایانی فوق‌العاده کار کردند و نشان دادند می‌توانند کارهای بزرگ انجام دهند.

علاسوند گفت: همیشه مقابل تیم‌های بزرگ انگیزه خاص داریم ولی واقعا بازی کردن مقابل تیم‌هایی که در جدول در رده‌های پایین‌تر از ما قرار دارند، نیاز به انگیزه مالی دارد. احتیاج است در ساختار باشگاه تغییراتی ایجاد شود تا پاداش و انگیزه مالی نیز برای بازیکنان در نظر گرفته شود.

وی در پاسخ به این سوال که قرار است به بازیکنان برای این برد پاداش داده شود؟ عنوان کرد: دقیقا در جریان نیستم اما طبق آنچه به من گفتند، مدیرعامل پاداشی به بازیکنان در رختکن داده است. امیدوارم تا قبل از بازی دوم با مس، ۴۰ درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شود زیرا این بازیکنان از خردادماه تاکنون دریافتی نداشته‌اند. تنها راه درآمدی این بازیکنان، همین فوتسال است که پولی هم نگرفته‌اند. آن‌ها قابل تقدیر هستند و از تک‌تک آن‌ها تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم مس سونگون پس از شکست در این دیدار، به همراه تیمش، خیلی زود سالن را ترک کرد و در مصاحبه بعد از بازی حاضر نشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار