امام جمعه لامرد: مردم در مراسم ولایت و شهدا و سید الشهدا با هم هستند و در کنار یکدیگرند و کار شهدا همین است که دل‌ها به هم نزدیک می‌کند.
کد خبر: ۸۱۴۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳ 17 January 2020

 تابناک فارس به نقل از مهر:حجت الاسلام علی حسین زاده در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان تقوی اظهار کرد: باید یاد و خاطره شهدا همیشه زنده نگه داشت و این یادواره شهدا باعث می‌شود که یاد آنان همیشه جاویدان باشد.

او گفت: اثری که شهدا دارند هیچکس ندارد و با شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی برای ما مشخص‌تر شد و او یک مجاهد به تمام معنی بود.

وی تصریح کرد: حاج قاسم، در باب شهادت سیدالشهدای مقاومت می‌شود، و کسانی که با شهدا خوی دارند بیشتر درک می‌کردند.

او گفت: شهید به انسان معرفت می‌دهد و شهید یک نعمت عظمی است و شهادت امام حسین (ع) و عمار خیلی حقایق را روشن کرد.

وی ادامه داد: خدا جنس بنجل نمی‌خواهد، بلکه جنس خوب و ناب خریدار است و شهید حاج قاسم یک جنس خوب بود و خداوند او را خرید.

او تصریح کرد: اثر مقاومت و سازندگی دومین اثر شهداست و دیدید که خون سیدالشهدا در کربلا به زمین ریخت اما ادامه یافت و دشمن این علم را ندارد به این خیال که اگر حاج قاسم را بردارد کار تمام است و این یک اشتباه است.

او اثرات آینده نگری، را سومین اثر شهدا دانست و گفت: ما امانتدار شهدا هستیم و اصل انقلاب بر همین مبناست ضمن اینکه اتحاد و انسجام درونی را باید حفظ کرد.

وی افزود: ما دست بوس بچه‌های سپاه هستیم و سهم هر کسی باید در حادثه هواپیمای اکراینی مشخص شود. مردم صداقت را دوست دارند.

امام جمعه لامرد با اشاره به حمله هوایی ایران اسلامی به پایگاه عین الاسد امریکایی‌ها در عراق تاکید کرد: در این حادثه بالای ۲۰۰ نفر به تلاویو انتقال شد، و ابعاد این حمله در آینده بیشتر مشخص خواهد شد.

او گفت: با توهین به لباس پاسداران شهدا خوشحال نمی‌شوند و اثرات شهید باقی و ساری ست و هر چه به جلوتر می‌رویم، مشخص‌تر می‌شود.

او خاطرنشان کرد: مردم در مراسم ولایت و شهدا و سید الشهدا با هم هستند و در کنار یکدیگرند و کار شهدا همین است که دل‌ها به هم نزدیک می‌کند.

طلبه شهید محمود تقوی در عملیات کربلای پنج، در سن ۲۱ سالگی، و شهید غلام تقوی در عملیات بیت المقدس ۲ در سن ۱۸ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار