آیت الله دژکام در خصوص فرآیند انتخابات نیز متذکر شد: یکی از ارکان اصلی انتخابات تأیید صلاحیت است و باید کرسی مجلس به افرادی داده شود که تمامی شاخصه‌های لازم را برای نمایندگی داشته باشند.
کد خبر: ۸۱۴۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶ 17 January 2020

تابناک فارس به نقل از مهر:آیت الله لطف الله دژکام در خطبه‌های نمازجمعه شیراز بیان کرد: این حیله آمریکاست که جای دوست و دشمن را عوض و فاصله میان مردم و نیروهای مسلح ایجاد کند.

او ادامه داد: کسانی که فکر می‌کنند می‌توانند اختلاف میان نیروهای انقلابی و ایجاد کنند بدانند که ملت و نیروهای مسلح همراه هم در یک مسیر قرار دارند و آن هم مبارزه با استکبار است.

آیت الله دژکام در خصوص فرآیند انتخابات نیز متذکر شد: یکی از ارکان اصلی انتخابات تأیید صلاحیت است و باید کرسی مجلس به افرادی داده شود که تمامی شاخصه‌های لازم را برای نمایندگی داشته باشند.

او افزود: فرایند وسیعی در تأیید وضعیت داوطلبان در حال تکمیل و اجراست.

وی اضافه کرد: روند انتخابات در جهت تکامل است تا بتوانیم نسبت به جامعه سازی و جامعه پروری اقدام کنیم و این اعتماد به شورای نگهبان نشان‌دهنده وثوق و همراهی مردم است.

امام جمعه شیراز با تاکید بر آموزه‌های دینی مردم ایران عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران در راستای اعتلای اسلام جهاد دین و حمایت از مظلومین جهان است.

وی با اشاره به اینکه برخی به دنبال مذاکره با آمریکا هستند ادامه داد: یکی از ویژگی‌هایی که مؤمنان دارند توکل بر خداوند است و فراموش نکنید اهداف انقلاب اهداف والایی است و برای دستیابی به این اهداف تنها لازمه آن توکل بر خداوند است.

او با اشاره به اهداف ایران در مقابله با آمریکا تصریح کرد: یکی از اهداف مبارزه با آمریکا کشته سازی نبود و سعی شد اخطار بزرگی برای آمریکا داشته باشیم.

امام جمعه شیراز با اشاره به مشکلات و سیل سیستان و بلوچستان ضمن تشکر از مردم گفت: جمعیت قابل توجهی از نیروهای مردمی، بسیجی و موکب‌های مختلف و هلال احمر به منطقه ارسال شده و تنها در یکی از موکب‌ها شاهد پذیرایی از ۱۰ هزار نفر به صورت روزانه هستیم.

وی در خصوص حادثه سقوط هواپیمای اکراینی نیز متذکر شد: ١٠ نفر از این شهدا از استان فارس بودند و مراسم یادبود شهیدان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی در شیراز برگزار شده و همه مردم و مسئولین فارس از این واقعه عزادار و غم دار هستند.

آیت الله دژکام با اشاره به اینکه فضای مجازی دروغی بیش نیست متذکر شد: حضور پرشور مردم در خیابان‌های سراسر کشور در جهت تشییع سردار سلیمانی نشان داد آمریکا هر چقدر به دنبال جادو باشد باز هم اراده ملت بر تمامی سحر و جادو ها ارجح است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار