کد خبر: ۸۱۴۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴ 18 January 2020
لیگ دسته سوم فوتبال کشور| شهرداری اردبیل همچنان می‌بازد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هفته پنجم مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال کشور در سراسر کشور پیگیری شد که شهرداری اردبیل نماینده استان در استادیوم دایی به مصاف مبل محتشم تبریز رفت و در پایان این دیدار با نتیجه ۲ بر ۰ مقابل این تیم شکست خورد.

پیش از این پیش بینی می‌شد شهرداری اردبیل که پس از کش و قوس‌های فراوان، در روز‌های آخر و حتی پس از آغاز بازی‌ها راهی این مسابقات شده است در هفته‌های ابتدایی روزهای سختی را در پیش داشته باشد که با همین مسئله نیز مواجه شده است و این تیم از چهار دیدار قبلی خود تنها ۳ امتیاز آن‌هم به‌علت عدم حضور حریف به‌دست آورده است.

پس از پایان هفته پنجم مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال کشور شهرداری اردبیل با سه امتیاز از پنج بازی خود در رتبه هفتم جدول رده بندی گروه دو رقابت‌ها قرار دارد.

در هفته ششم رقابت‌های مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری اردبیل سه‌شنبه ۱ دی ماه ۹۸، از ساعت ۱۴:۰۰ در استادیوم وحدت آستارا میهمان تیم فرهنگ ایثار این شهر خواهد بود.

مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور با حضور ۳۰ تیم در ۳ گروه برگزار می‌شود که شهرداری اردبیل در گروه دوم رقابت‌ها با تیم‌های پاس گیلان، محتشم تبریز، مقاومت نوین تهران، پیشگامان فنون پارس تهران، عقاب تهران، شهید مولایی قراخیل، فرهنگ ایثار آستارا، دماوند آمل و ذوالفقار کاشان هم‌گروه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار