نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اروپایی ها درخواست های غیرعقلانی، غیرقانونی و غیرمنصفانه نسبت به برجام دارند از این رو در مواجه با برجام اطمینانی به آنها نیست؛ آنها بارها اعلام کرده اند در این زمینه اختیاری ندارند.
کد خبر: ۸۱۵۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 18 January 2020

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:محمد جواد جمالی نوبندگانی در خصوص مواجه اروپایی ها با توافقنامه برجام، گفت: کشورهای اروپایی رفتارهای چندگانه در مواجه با برنامه جامع اقدام مشترک دارند.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اروپایی از روی تهاجل و تبعیت از مواضع قلدرمآبانه آمریکایی ها نسبت به برجام موضع گیری می کنند، اظهار کرد: در واقع این کشورها یک نوع اقدامات هماهنگ شده با آمریکایی ها دارند و هر کدام از این کشورها می خواهند به نوعی بر ایران فشار وارد کنند.

وی با یادآوری اینکه برای مذاکرات برجامی چندین سال وقت گذاشته شده و کشورمان نیز با خویشتنداری به تعهداتش عمل کرده است، ادامه داد: ایران بعد از خروج آمریکا بلافاصله از برجام خارج نشد و حتی با صبر استراتژیک خود راه را برای اروپایی ها باز گذاشت تا این توافقنامه را حفظ کنند و منافع کشورمان را محقق سازند.

این نماینده مردم در مجلس دهم در خصوص واکنش های اخیر اروپایی ها در مواجه با برجام، تصریح کرد: اروپا فرار رو به جلو می کند و این در حالیست که ایران اسلامی بر اساس مفاد برجام اقدامات مختلفی از جمله کاهش تعهدات هسته ای را انجام داده است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اروپایی ها درخواست های غیرعقلانی، غیرقانونی و غیرمنصفانه نسبت به برجام دارند از این رو در مواجه با برجام اطمینانی به آنها نیست؛ آنها بارها اعلام کرده اند در این زمینه اختیاری ندارند./

پایان پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار